duminică, 16 ianuarie 2011

Si unii-s idioti, dar si eu sunt rea

Eu, daca as pierde pe cineva si oamenilor le-ar ramane in minte numai datorita acestei formulari "s-a dus  ... amantei lui J", m-as lua singura la palme, pentru reputatia ce mi-am facut-o si pentru durerea,ce le-o pricinuiesc altora. Oamenii nu uita, oamenii judeca, oamenii-s rai.
Mai bine sa ma stie rea si neinghititoare si-ntotdeauna formuland propozitii pline de acid, ca zilele trecute:
- stii cine s-a dus?
- s-a dus... amantei lui J
-cine?
si idem de vreo trei ori aceiasi intrebare si-acelasi raspuns soptit, pana cand nu m-am putut abtine:
- zi-i tare, c-am auzit din prima. Zi-i ca sa nu-i zic eu, ca nu-mi e rusine nici cu J, nici cu alta ruda ce s-a jucat de-a frichi frcihi-n tinerete si probabil, daca as fi fost baiat, as fi fost la fel ca ei, alergam prin lanul de grau toate  sfintele cu basma din ziua de azi, de mi se ofereau atunci, la fel cum a facut si Q cu dumneata in tinerete.
Zau, oamenii-s rai (nu toti, majoritatea) si plecati cu mintea pe apele lui Marti, altfel nu-mi explic afirmatia "si totusi cred ca ai avut ceva cu J, d-aia nu poti uita". Sa mori tu? Era unchiul meu, dupa cum bine stiai.

Niciun comentariu: