vineri, 14 ianuarie 2011

Ce cauta unii si gasesc altii

Primele pe anul acesta:
www femei ce cauta aventuri de o noapte- nu cunosc,nici macar despre cele ce cauta aventuri de o zi. Sincer, dac-ai ajuns sa cauti pe net, e grav.
Soarele de dimineata m-a prins cu mandra pe brate- si? Nu-i asa ca era frumos? Sau poate esti singurul ciomagit de Soare.
spuma de par taft cele cu tub roz si mov- zahar cu apa, bere Azuga, mult mai rezistente decat spuma de par.
cvi Irina Loghin- CV sau ce cauti concret?
ceaon de tuci- Pentru? Daca vrei sa cumperi, un sfat, or fi ei tiganii cum cred unii, dar la fabricatul tuciurilor nu-i intrece nimeni.
Emilia Ghinescu nud- recunosc, dintre toate cautarile despre EG asta le-a intrecut pe toate. Nici macar cele cu viata personala, copii sau cainii EG nu o pot intrece
haine zexi- haine cum?!
Filme gratis Postasul nu suna intotdeauna de doua ori- corect, cateodata intra direct, mai ales cand aduce pensia
eu si Craciunul- asa, continuarea? De ce te cuati ep tine si Craciunul pe net?!
nu mai stiu cine esti- nici n-ai stiut :)
Soaptele Ingerilor si poemele nemuriri- merita, dar nu cred ca gasesti pe net totul
cum stiu ca e fetita- o dezbraci, o descalti si-i vezi sosetele :) sau cel mai simplu mergi la o ecografie.
Maria Cornescu lucruri mai noi, de curand- cam cat de noi? Mai vechi,mai de curand, nu vrei?
date personale despre Bindi- n-am
ce discoteci sunt in Paulesti- nu-s, dar sunt multe bodegi sau ca sa citez pe cineva "cand eram tineri frecventam Hanul la fiecare sfarsit de saptamana,acum e plina comuna de bodegi, dar nu cred ca gasesti picior de satean prin ele"
sufertas inox- am, doua, date cu imprumut, sa manace si gura muncitorului
busuioc sub perna in noaptea de Boboteaza- astept rezultatul, dar de anul acesta iti pot spune ca o doamna casatorita de vreo 20 de ani, a pus si-a visat chiar sotul. Ce a afirmat doaman dimineata? "eu tot nu-s sigura ca el era alesul"
cum realizez o prefata la o carte- incearca in locuri mai elevate cu oameni culti
cat la suta doare moldaminul- cat din suprafata corpului sau cat din moldamin? Oricum, doare al naibii de tare.Eu ma muscam de mana sa nu mai simt durerea in timp ce mi se injecta.
dedicatii pentru tampiti- sincer, sincer? Daca nu poti compune tu ceva si cauti pe net, cum crezi ca esti?
azi mi-ai aratat de fapt cine esti- si? A fost de bine sau de rau?
de buna seama- ce?
badisor cu stea in frunte tare as vrea dar nu stiu unde- Eu banui ca-i un vers, ceva din folclor, dar gandul tot la cai ma duce, cand aud stea in frunte. Totusi daca nu esti iapa (ceea ce sigur nu esti, ca doar nu traim in basme) si nu cauti un grajd, iti recomand o alta incapere.
Canuta Om sucit poze- n-am
cine esti in pat- tot cea din scaun
maicutele gradinita cadouri scandalizate- ?!?!?!
oale zepter- se dau in campanii, pentru unii ce n-au macar gaze sau curent electric si locuiesc intr-un colt uitat de lume.
poze cu fanfara liceului Electroputere Craiova- n-am nicio poza din Craiova
acum stiu cine esti- asa, si? Tot aia e.
fetita care zboara- deh, m-ai prins, ce sa fac? Zbor din cand in cand, cu gandurile, cu o patura, cu o umbrela.
poze cu amante Varbilau Ph- parafrazand un banc, pentru ca eu n-am poze, poti incerca la preot :)
unii oameni, de fapt toti oamenii, ce tot zic eu- exact, ce tot zici?
cheia Sol pe portativ poze- promit ca am sa fac una maine
poze fete in pantaloni mulati- lasa pozele, sunt atatea vii ce trec pe strada
imagini cu fetita Nina pe jumatate om- si cealalta jumatate ce e? Am imagini cu femeia Nina, pe jumatate, sa ma razbun ca-mi face poze fara cap.
joc su sfantoma din casa- n-am jocuri nici cu oameni, nici cu pasari, cu nimic, d-apoi cu fantome
mosi cu bani multi si zile putine 68-70 de ani- Iti doresc din toata inima mea sa-i gasesti, dar in momentul in care li se termina zilele sa descoperi ca au fost si destepti si banii i-au lasat altora.

Niciun comentariu: