vineri, 28 ianuarie 2011

Pe principiul "unde nu-i intristare, nici durere, nici suspin"

O poza, ce o sa zgarie retina multora, o sa rascoleasca ficatul altora si o sa starneasca intrebari in capul tuturor (de ce fac eu poze la astea?).
Sa nu ziceti ca nu v-am avertizat:
Poza asta a fost facuta la ora 17:45 intr-un cimitir. Voua vi se pare normal ca niste caini sa traga de asa ceva:


Picture 1773


Mie nu, dar nu e prima data. Acum vreo luna am gasit un sac plin cu oase, uitat la suprafata
Femeia muscata de caini a murit, nu-i corect, nu? Dar ca niste caini sa incerce sa  manance ramasitele altor oameni e corect, chiar daca-s intr-un "loc luminat, în loc cu verdeaţă, în loc de odihnă, de unde au fugit durerea, întristarea şi suspinarea" 
Eu, daca si-ar bate joc unii asa, de ramasitele celor, pe care i-am pierdut, i-as strange de gat, cu mainile goale, fara pic de remuscare, dar tocmai d-aia n-o fac, ca eu verific des, ceea ce se intampla si dincolo.

5 comentarii:

Mihai Motrescu spunea...

am fost si eu revoltat pentru femeia aceea care a murit...mi-a fost foarte mila de ea si datorita modului in care traia....nu pot sa cred ca s-a ajuns intr-asa un hal...un om daca profaneaza un mormant ia 7 ani de puscarie si ii este distrus viitorul si familia iar un caine ce pateste? ca rezultatul faptelor e acelasi

Brutacu Hector spunea...

O fi de barbat sau de femeie ?!
O fi de la picior (nu ma pricep) ?!
Vad ca inca mai are carne pe el. Restul cinei unde este ?!
Ai fost la Politie sa depui reclamatie?
Cineva trebuie sa ia masuri !!! Nu?


~ FEMURUL ~

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- intrebarile alea ni le-am pus si noi.Melodia Adei,da.
La Politie?Ai avut vreodata senzatica,ca te-ai saturat?Ca oamenii-si merita soarta?Ca s-au strans cam multe si nu mai vrei sa fii tu cel ce deschide gura?Pot continua la nesfarsit.Intr-o localitate-n care se fura tot,se fura sonde ziua in amiaza mare,folosind autogenul,se fura instalatia de AC,dintr-o casa,ce acum un a facut bum eu m-am cam saturat sa deschid ochii unora.Daca am vorbit cu militianul asa, in particular,mi-a zis ca "noi nu suntem in stare sa prindem infractori si tu vrei sa descoperim de ce s-a imbatat gauritorul si a uitat sacul afara".Si n-am vorbit acum,ci de prima data,de cand am facut cunostiinta cu ramasite d-astea.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- cred ca incep sa sufar de lasitate,dar de Marti,ca maine ma duc cu impozitul,intai a fost tata cu al lui,acum urmeaza partea dureroasa,al meu e mai mare.

HectorBrutacu spunea...

=))))))))
Si eu voi merge saptamna viitoare sa-l platesc (daca am timp). Totul este pregatit. :D