miercuri, 12 ianuarie 2011

Semne bune anul are, eu mai am o intrebare

Trei, dar n-aveam rima:

3. Am eu o dilema de ceva vreme, de cand cineva era sa o mierleasca din cauza rasului (promit ca n-o mai fac, promit ca viata nimanui nu va mai fi afectata din cauza mea...pana data viitoare) si am auzit urmatoarea expresie " te declar guru rasului". Trosc, uite-asa m-a lovit intrebarea direct in moalele capului. De ce guru si nu gura? Daca e barbat, da, guru, dar daca e femeie, nu-i gura (nu gura de canal). Exista femei gura?
2. Si tot ca urmare a unor evenimente, ma intreb de ce se bea cot la cot? De ce insirati de-a lungul vaii apei curgatoare, eu in capatul dinspre miazazi, colegul de baute, in capatul opus, imi spune mie ca bauram cot la cot? Unde ni s-au intalnit noua coatele in ecuatia asta?
1. Cand capul iti e facut calendar de catre cineva, care intreaba mereu, sa zicem, ce fel de calendar este? Ortodox, catolic, calendar cu poze? Calendar cu muzica pentru fiecare luna si fiecare zi? Creierul e cumva doar in ziua de Duminica si se odihneste?

Un comentariu:

Nea Costache spunea...

La multi ani!
Grele intrebari ti-ai pus acum la inceput de an!
3. Chiar, de ce o femeie guru si nu gura? Oare din acelas motiv din care o femeie poate fi ofiter si nu ofitera sau colonel si nu colonela?
2. Cu bautul cot la cot, vorba vine ca-n definitiv, dupa cum bine spui, beau mai mult sau mai putin indepartati! Principalul este ca ei prefera... o bauta in doi!
3. Probabil, cand capu-i facut calendar, fie el ortodox sau catolic, cu minim un sfant in fiecare zi, creierul e facut prastie!!!

O zi minunata!