luni, 24 ianuarie 2011

Am facut-o din nou

Stiu ca-s rea, dar chiar nu ma pot abtine.

Cand se lansa anul trecut topul Prahoveanul Anului, zisei in mintea mea, catre niste amici si chiar initiatorului, ca-i o mare pacaleala si nu-i nimic serios, din mai multe motive:
- puteai vota chiar si de cateva ori intr-o zi
- puteai vota saipiste insi si tot nu era problema
- unii apareau ca si candidati, dar daca-i cautai nu-i gaseai
- altii chiar au cerut sa fie scosi de acolo, dar nu s-a acceptat cererea
Si motivul principal, pe care i l-am spus in scris si detinatorului de site (printre altele), fu "la pariu ca asta-i doar ca sa atragi cat mai multi doritorii de premii pe site si sa castigi din publicitate?"
Ce-am citit eu acum cateva minute aici?
Si iar n-am putut sa ma abtin si m-a pufnit rasul amintindu-mi de toti bloggeri aceia, de anuntara ca-s candidatii ideali, de unii ce-apar pe unde, de-mi zisera sa-i votez zilnic (si eu sigur am facut-o, dar in gand).
Link catre initiator n-am sa pun, dar se gaseste cu o cautare pe google.

2 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Vazui ca eram si eu pe acolo, printre nominalizati(la un moment dat).
Jur ca nu m-am autopropus si ca nu am habar ce cautam acolo !

Bogdan Stoica nu a facut mai rau decat au facut altii... si nici nu este mai bun sau mai prost decat restul colegilor lui din presa locala.
Recunosc, imi place ca jurnalist local si poate de aceea sunt putin subiectiv.
Insa tot asa imi place si Dragos Patraru.
Asa imi place si Catalin Stavri (chiar daca in ultimul timp...) .
Intradevar, niciunul nu este obiectiv 100% si nici echidistant in practicarea meseriei de jurnalist. Se stie prea bine ca presa locala mananca din publicitate, iar publicitatea o primesti de la cei pe care ii perii (folosind o exprimare exagerat de delicata).
"Interesul poarta fesul !!!"

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- vazui s i eu ca erai p-acolp.Te-am si votat,cand am intrat (sa nu mai spui nimanui).
Dar mai erau si altii,ce nici macar nu mai activeaza,pentru ce erau propusi.Stiu ca toti traiesc din lins si se acuza reciproc.