vineri, 7 ianuarie 2011

Gurile radioului adevar graiesc

Miscandu-ma eu prin casa ieri, ca o felina thailandeza alergata de un erete de deal, scarita urechii stangi (ca p-asta o spal mai des) fu atinsa delicat de o stire auzita la radio si cand a fost atins si ciocanul, iar stirea a devenit din ce in ce mai interesanta, mi-am dat seama ca au dreptate si cercetatorii astia, dar si cine prezenta stirea concluziona frumos, "oamenii de la tara au creierul ... ". Oare, daca am terminat un puzzle dupa un an se pune? Ca l-am inceput pe 31 si l-am terminat ieri. Si nu-i nici macar la fel de mare, ca cele cu Hanna Montana  :)
Si spre amuzamentul meu am mai auzit una, tot la acelasi post de radio (nu-i reclama, zau, dar poate vreti sa va amuzati si voi sau sa va desteptati la si jumate') si ma gandii asa: daca merg repede si-acum, de ma ia radarul pietonal mereu, am sa traiesc mai mult? Si mai mult, decat cine? Asta e intrebarea.

6 comentarii:

iculici spunea...

iuuuuuuu-hu
terminași puzzle-ul!!!!

pentru aia mică: IOAANEEEE, LA MULȚI ANI!

și când mai vorbești cu ea, transmite-i că o pupăcește iculici-ul :)

SCUMPA, ... PUP. :)
CU DRAG,
.

Hector Brutacu spunea...

Nu imi place WillFM si imi da o stare de ingretosare. De ce? Pentru ca este al libidinosului de Branza Pocaitu' .

Virtualkid spunea...

...aproape retorica!

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- trebuia sa vina azi s-o dau cu sania,dar s-au gandit ca-s obosita dupa...Merci,am sa-i transmit maine,c-acum e prea tarziu
TE PUP

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- pai,n-ascult pentru el.Am mai avut o perioada,in care ascultam,acum multi ani,dar la un moment dat u se auzea bine si-am renuntat.RPH ascultam pana-n 2006,cand am revenit in 2008 nu mi-a mai placut,s-a schimbat (parerea mea),OK-ul nu-mi mai place.Wyll e singurul ce nu repeta melodiile,basii si octavele din ora-n ora si eu ascult pentru un OM si-O OAMA,ce ma amuza(sincer,mult imi doresc s-aud Oama razand pe post).Unde mai pui si ca e singurul unde-am auzit si Dan Spataru cu Te asteapta un om si Gloria Estefan cu Reach, chiar si Ofra Haza si multi, pe care nu-i auzi in alte parti.Plus ca la si jumatate ma destept cu Minutul de atentie :) - nici daca ma platea Branza,nu ziceam asa de bine.Dintre cele nationale,la fel, se repeta la infinit si doar la National,Antena Satelor si Radio Actualitati mai intru cateodata.

Fetita Junglei13 spunea...

@Virtualkid- ;).Cand comentezi,mereu ma intreb: "oare ce gasesti tu aici,de revii?",ca nu-i nici pe departe atat de interesant ca la tine.