luni, 26 iulie 2010

Praslea

-Te roooogggg, hai sa dormim,
-Dar nu e ora mea de somn
-Dar tu nu dormi dupa amiaza? Te rooog, mie mi-e foarte somn, am nevoie de zece minute si atat.
-Dormi tu
-Te rooggg din tot sufletul meu. La 4 aici la voi e cald, foarte cald, chiar daca afara e racoare, plus ca, daca mi-arati un deget, eu inca vad doua,  la noapte e Luna plina, chiar daca o sa fie nor, te roooggg, te implor,  iti fac unghiile dupa aceea, ce zici?
- De ce vezi doua?
- Pentru ca...cum sa iti explic eu tie? Ori se intampla ceva, ori beam ceva. Nu se va intampla ceva, aseara am baut o halba de sampanie, intelegi ceva?
- Bine, hai ca stau langa tine, dar nu dorm, dormi tu.
Dupa 20 de minute, in care am numarat toti elefantii, toate papuselele, toate tramvaiele, pe care le-am auzit trecand, toate trilurile, toate carticelele de colorat, dar mai ales toate sforaiturile ei, am ajuns la o concluzie: daca tie ti-e somn si unui copil nu-i e, tot copilul va dormi si tu vei veghea  precum Praslea cel voinic, dar nu merele, ci copilul si dormi abia cand ajungi la tine-n cort.
Cum am ajuns sa-i explic unui copil de 4 ani, ce-i aia mahmureala?

Niciun comentariu: