marți, 27 iulie 2010

Da-ne Doamne bani de paine, ca de circ nu ducem lipsa

Cazul 1:
-Ai sa-mi dai si mie niste bani imprumut?
-Pai, abia am luat banii aseara, ii bausi?
-Da, dar aveam datorie, pentru alea cinci zile, cat am fost la greci.
Cazul 2:
Sotul-Cand mergem la mare?
Cineva - Cand putem toti.
Sotul- Eu de luna viitoare raman fara serviciu.
Cineva- pai, vezi.
Sotia- Cand iei banii mergem si gata
Sotul- Si sa ramane fara bani de paine?La cat mai iau eu.
Sotia- ma'ta si tac'tu fac la fel, ei din ce traiesc apoi?
Cazul 3:
O lady tanara si neputincioasa, o lady venita din Bucuresti la sat, acum cativa ani, salariata a postei romane de vreun an de zile, de zici ca-i cel putin Grace, nevasta presedintelui Mugabe, filozofa acum vreo luna (intre timp am rezolvat si problema castilor si mi-am salvat auzul, de cuvinte, pe care le aud contrar vointei mele): "plec la bulgari". De o saptaman filozofeaza despre altele "am ales sa lucrez in weekend, ca nu ma ajung cu banii".
Toti cei de mai sus si multi altii stiu de ce a fatat capra vecinului pe 44 Decembrie si nu pe 75 Ianuarie, de ce a   crapat puricele, de pe cainele lui Guebuza si cu cine a ramas gestanta pisica lui Berhimuhamedov, dar nu stiu ca sunt marionete, in acelasi circ.

Un comentariu:

artemis spunea...

Dovada incontestabila ca avem drept stramosi si neamul roman- ei au introdus prima data, in timpul jocurilor in arene, pentru a potoli revolta oamenilor de rand care traiau in conditii dificile, expresia si metoda " paine si jocuri de circ".