joi, 22 iulie 2010

Obsesii

Cand ma obsedeaza vreo melodie e de rau. Incerc sa uit de ea, dar in momentul in care si la radio o aud, ma apuca iar (melodia e aici, ca printre aberatii a mai fost). 
Bun, scap incerc sa scap de o obsesie, dau de alta. Nu-i bai, incerc sa scap si de asta, nu-mi petrec prea mult timp in apropierea pc-ului, la radio o mai aud din cand in cand. Asta pana intr-o zi, cand "uite colega, ti-am adus gadilatorul de urechi, ti-am pus si vreo 3-4 de la mine, sper sa iti placa". Gadilatorul de urechi si-a facut datoria, pana cand am ajuns la o alta obsesie si de o saptamana o ascult aproape non stop (uite-aici, daca vrei sa te obsedeze si pe tine)

Un comentariu:

Diana spunea...

Atat imi place blogul tau.Mi-a dat o stare de visare asa de dimineata.Si melodia e superba intr-adevar.Frumos scrii!