sâmbătă, 31 iulie 2010

Deci Nu

Nu suport sa ma-ntrebi, daca beau apa, sa-ti spun Nu si-n urmatoarele cinci minute, sa-mi pui aceeasi intrebare. Norocul meu, ca am rabdare.
Mai nou nu suport sa nu-l accepti pe Nu. Bun, recunosc si eu sunt de vina, am tot spus Da, de atatea ori, incat Nu-ul sosit acum poate parea bizar.
Cazul unu:
- la 12:30 sa fii in locul J, mergem la dicstactie, naste purceua soacra'mii
- nu pot
- de ce nu? E abia 11 ai timp destul.
- nu pot, trebuia sa stiu din timp, stau sechestrata cu un copil
- !$%# %$^&
- si tie
Cazul doi:
-hai
-unde?
-hai, maine cu mine la bla, bla, bla
-nu pot, lucrez, daca stiam din timp
Cazul trei:
- vezi ca Sambata mergem la mare
-pai, parca trebuia altadata
- pai da, dar doar acum poate Q
-aha
-am calculat, lucrezi, dar iti iei liber si faci apoi
- aha.
Sincer nu vreau, m-am saturat ca eu sa pot, cand altii nu pot, dar altii sa nu poata, cand eu pot si pun pariu ca, daca le spun ca saptamana viitoare, de Vineri pana Luni, sunt libera, mergem la speriat de babuini pe dealuri, n-or sa poata. Nimeni n-o sa poata. Nu-i bai, pot eu si poate si rucsacul meu.
Aaa da, inca ceva,si obrazul meu s-a saturat sa fie un fel de autostrada cu sens unic.
Celelalte cazuri sunt asemanatoare.

Un comentariu:

Unknown spunea...

eu m-am saturat de mult. acum ii fac pe altii sa poate cand vreau eu