vineri, 16 iulie 2010

Bancul de Vineri

Un domn aștepta nerăbdător să îi nască soția.La un moment dat, iese asistenta cu un copil negru.
− Felicitări!
Bărbatul se face foc și pară și intră la soție
− Zi repede cu cine l-ai făcut, că nu-i al meu!
− Stai, stai dragule, să-ți explic!Când eram mică am avut o moașă de culoare și genele ei s-au transmis la mine când m-a alăptat.Iar acum s-au transmis la copil.
Până la urmă, bărbatul crede.
După-amiaza, îl sună mama lui
− Mamă, ai un nepoțel tare frumos, numai că e negru.
− Cum să fie negru, mă?
− Păi, să-ți explic.Când era mică , nevastă-mea a avut o moașă de culoare și genele ei s-au transmis la ea când a alăptat-o.Iar acum s-au transmis la copil.
Mamei lui nu-i vine să creadă și îi spune
− Da, mă, are dreptate, că și eu ți-am dat lapte de vacă atunci când erai mic și ai ieșit un mare BOU!

3 comentarii:

Diana spunea...

Ce stiu mamele astea...

realbadpisy spunea...

:)) chiar e bun!

Unknown spunea...

ce tare e!!!!!!!!!!!!!!
superrr!!!