luni, 3 ianuarie 2011

Ziua de dupa

Nu, n-a crapat inima-n mine, in caz ca ar fi dorit cineva sa stie.
Problema e alta, crezui ca-i de la virusi, reinstalai, dar nu e de la ei, altul e daunatorul si trebuie sa si stau la pc, ca sa descopar.
Asadar, daca nu v-ati dat seama din titlu, ziua de dupa e chiar ziua de 1 Ianuarie.
nu erau mai frumoase instalatiile cu starter?
Picture 314
dar batoanele astea? (au acelasi gust ca odinioara si noi le-am gasit la Non Stop-ul de-i vis-a-vis de Spitalul Judetean)
Picture 277
si presa:
Picture 294
si dansul a fost invitat chiar in casa, dar n-a vrut sa paseasca.
Picture 063
Si ziua de dupa, prin alte parti e cam asa:
Picture 225
Picture 507
Apropo, de ce toata lumea isi face poze cu fata Mosilor, dar cu spatele lor, niciodata? Sincer, mie mi s-au parut mult mai draguti din spate, decat din fata:
Picture 234
Cred ca pc-ul meu are ore de sexologie, eu incerc sa citesc ceva de sus, el se muta numai jos.Si jos ramane orice i-as face.
P.S- am citit la Hector niste versuri, ce parca ar fi fost scrise de mine. (revin eu si cu link-ul, cand si-o reveni asta mic)

Niciun comentariu: