vineri, 7 ianuarie 2011

Urari tampite, dar de bine

Stiu ca am mai zis-o si ca revin, dar cea mai tampita urare de pe planeta asta si cele mai tampite dedicatii mi se par cele prin care urezi La Multi Ani unor morti.
Nicio urare nu poate fi mai tampita, decat "La Multi Ani pentru taicatu' mare (sau alta ruda)", desi se stie clar ca tataie nu mai poate asculta urarile astea de 24 de ani, 11 luni, 26 de zile, 16 ore si 30 de minute. Precum nicio dedicatie nu poate suna mai tampit, decat atat "...si pentru ruda mea de gradul 13, pe care o chema Ioana, dar a decedat". Pe bune, ca ruda aia danseaza pe melodia dedicata?
Eu simt asa un impuls sa-i urez multi ani lui Ion Pop al Glanetasului, se poate?
Ne-am tampit de tot, dar nici daca ne-ar tortura cineva n-am recunoaste.
Apropo, de azi, gata cu distractia, gata cu sarbatorile, dar nu va-ntristati, c-acum vine Valentin-ul, daca n-or scoate americanii alta intre timp.

Niciun comentariu: