miercuri, 19 ianuarie 2011

Avem exact ceea ce meritam

Scurt si direct la subiect, c-ati observat singuri ca nu mai stau p-aici.

De mult prea multe ori, imi doresc ca omul (n-am mai zis domn) orb in lumea surzilor sa locuiasca pe aceleasi meleaguri, pe unde salasluiesc eu si restul bastinasilor. De ce? Pentru ca am impresia ca nu-i las.
Cumetrie-plata-chitanta lipsa.
Inmormantare-plata-chitanta lipsa.
Pomelnic=35 ron. Cand lumea a inceput sa vorbeasca, fara a face nimic altceva, au inceput sa fie eliberate chitante in valoare de 2,5 ron. Cine-s vinovati? Oamenii, pentru ca eu, daca mi-ar da chitanta de 2,5 ron, atat as plati.
Cotizatia anuala- 60ron
Reparatii- bani, pictura-bani, reparatii din nou-bani, reparatii,reparatii si iar reparatii. Vecinul meu MIRC acum ceva vreme a primit SOMATIE de la biserica. Cine-i vinovat? El, pentru ca n-a facut nimic altceva, decat sa o arunce.
Probabil par niste frustrari, vazute din afara, realitatea-i alta, pentru cine cunoaste.
Pentru ca-s lasi, oameni primesc exact ceea ce merita, dar pe langa ei, sufera si altii.

4 comentarii:

Hector Brutacu spunea...

:))))
La noi, la musulmani, nu este asa. Vrei sa dai , dai. Esti avut , dai de dat, dar nu dai lu' taica popa/imam... te duci si dai saracilor (fie ei crestini, musulmani sau evrei - nu are importanta religia saracului, atata timp cat face parte din popoarele cartilor) .
Taica popoa/hoca/imam nu va refuza niciodata sa iti inmormanteze ruda, motivand ca nu l-ai platit sau ca nu ti-ai platit nush ce cotizatie. Nu iti va cere niciodata bani ca sa te casatoreasca .
Se dau bani si la noi , dar o fac doar cei instariti si avuti, cei care carora le prisoseste.
Ma refer doar la Islamul cel drept, la musulmanii cei adevarati, nu la sectanti sau mai stiu eu ce alti deviati de la Islam(si noi avem uscaturile noastre).

Am eu niste prieteni... :)))) Daca doresti, venim si o punem de o camie(moschee) pe meleagurile voastre. Fonduri se gasesc.

iculici spunea...

ce a primit MIRC ????
SOMAȚIE ?????????? :O :O :O
DE LA BISERICĂ?????????????

da' de ce????

UUUAU.

Brutacu Hector spunea...

O sa il/o afuriseasca preasfintia Sa Burdihan Aghesmuiesc ca nu si-a platit contributia. O sa il/o blesteme in altar (sa-i moara la intrare) .... :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- :))
Sa-ti spun un secret: suntem atat de prosti,incat pe cel dinainte (tatal unuia dintre ei si tatal celuilalt-neoficial) l-am acceptat si dupa ce a fost 3 luni saltat pentru benzina.Poate ca pare frustrare,dar nu-i asa,eu le-am zis oamenilor: "inregistrati-i,duceti-va la ziar,faceti ceva,dar nu mai inghitit",dar ei doar se plang.