miercuri, 5 ianuarie 2011

Experiment

Maine-i Booteaza, la noapte fetele (tot nu stiu de ce nu si baietii) pun busuioc sub perna (daca nu dormiti cu perna, ca si mine de altfel, il puteti introduce in urechi), dar numai daca au tinut post azi. (stiu o femeie, maritata de 21 de ani, ce-si va pune busuioc sa vada daca el a fost ursitul, dar voi sa nu faceti asa).
In schimb, maine puteti face un experiment:

Dupa ce se boteaza apele, luati apa de oriunde, de la pompa, de la chiuveta, din lac, din balta, din sant, etc si-n vasul in care puneti apa, adaugati un fir de busuioc sau ceva de argint (nu-i nevoie sa le lasati acolo toata ziua), veti vedea ca apa aceea va tine la fel de mult ca si aiazma (aghiazma) luata de la biserica (aia pentru care se dracuie si se bat crestinii la rand).

4 comentarii:

mihaeladr spunea...

Eu aduc apa de baut de la un izvor intr-un recipient mare. In el de vreo cativa ani, pun un ban de argint. Pentru explicatie, cine vrea sa caute pe net.

Unknown spunea...

Ha ha ha :)) Hai ca azi suntem pe aceasi lungime de unda :)))))))))))

iculici spunea...

:))
uitai, bre, de busuioc :))

voiam, aseară, să întreb pe un tip dacă a făcut chestia cu busuiocul vreodată în toată viața lui, da' uitai și asta :))
... uit cam multe... deci îmbătrânesc. :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- eu iau si de la biserica si fac si experimentul mereu,n-am izvoare in apropiere
@Iulia- eu am cam inceput anul bine,pusa pe rele
@iculici- pune la noapte :))