marți, 4 ianuarie 2011

Cu rabdare

Cu rabdare, rabdare si iar rabdare, dar mai ales cu ajutor de la un OM, am reusit sa fac pc-ul sa nu mai claxoneze sau sa-mi trimita mesaje Morse:


Asadar, sa reincepem cu aberatiile, nebuniile si mai ales intrebarile.
Unu, intrebare: de ce e un concert extraordinar? De ce sunt extraordinare doar la ocazii speciale?
Doi, expresia zilei de 1 Ianuarie:
"mancam si noi?
- ti-e foame?
- nu, dar cioarba pentru ce am facut-o?!"
Trei, expresia zilei de ieri:
- pana la Boboteaza n-ai voie sa speli, ca nu s-au botezat apele"
Patru, expresia zilei de azi:
- acum, daca nu ma spal o zi, miros, inainte puteau trece si trei zile"

7 comentarii:

Hector Brutacu spunea...

Cate zeci de virusi ai gasit ?!
Mai ... Mai...
Nu mai folositi toate tampeniile si nu mai accesati site-uri sau programe indoielnice !
Folositi un antivirus bun si un antisyware bun !
Scanati regulat PC-ul sau laptopul !

S.A.M.D.
:)

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- doar 12 :),dar trei aveau personalitate si am reinstalat windows-ul.Inregistrarea e de dupa reinstalare,ca pana atunci mai puteam face ceva.N-a fost de la virusi,dar acum dilema e alta,daca aveam pozele in D,nu in C si la D n-am umblat,de ce mi-au disparut peste 1000 de poze?!De ce unele sunt si alte nu mai sunt?

Brutacu Hector spunea...

Care era iconita pentru ridicat din umeri ... ?!?!

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- habar n-am,dar lasa ca imi inchipui cum o faci

mihaeladr spunea...

La pct.3, nici dupa Boboteaza o saptamana ca s-au sfintit apele!

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaela- da?!?Eu stiam ca n-ai voie sa ai rufe pe sarma,maine noapte,atat.Astept mania zeilor.

Lillee spunea...

Pc-ul tau era posedat...sau incerca sa-ti spuna ceva? :))