duminică, 23 ianuarie 2011

Aberatii

Tot zic ca scriu, ca scriu si iar insir cuvinte, dar am fugit de pc, precum vampirul de usturoi, saptamana ce trecu.
Nu-i bai, vine o saptamana noua, ideile-s la fel, altele isi fac locul zilnic.
Am si pozele si filmarile pentru Sambata cu amintiri (m-am apropiat de pc tarziu, cu putin inaintea miezului noptii si l-am parasit dupa cinci minute), am si alte poze noi, am si alte ....
Cateodata ma culc devreme, mai devreme decat gainile, in alte dati adorm tarziu, desi n-as vrea, dar...
In seara asta am sa ma culc chiar acum, dupa ce am sa eliberez catelul. Sper sa si dorm, daca dormi uiti sau visezi :)
Asa, de seara si pana mi-o reveni cheful in totalitate (daca-i vremea asta minunata, nu cred ca o sa fie prea curand), mi-am adus aminte zilele astea de o melodie si sigur nu v-am zis nimic despre ea pana acum.
Sper ca nu-s singura , dar eu de cate ori auzeam melodia asta (stiu ca nu e frumos sa intrerup propozitia, pentru a difuza melodia, dar parca e pacat sa nu fie ascultata direct aici)


 ma intrebam de ce-i fericita fata si de ce-i Nicu fericit ca face armata la Sovata. Pana intr-o zi, cand imi reamintii ca Sovata-i statiunea balneoclimaterica a femeilor.
Sigur nu va interesa asta, dar sa stiti voi, ca d-aia-i Nicu fericit.
Nea Costache in momentul in care am sa pot sa iti accesez blogul, am sa revin cu detalii, scuza-ma te rog.Imi tot da google-ul cu ups, ups.

Niciun comentariu: