miercuri, 5 ianuarie 2011

Rabdarea mea are si ea limite

in anumite cazuri
Fiindca tot se spune ca asa cum incepi anul, asa o s-o duci, pentru ca tot sunt plina de bunanate, m-am gandit si cum sa rezolv tot pe cale amiabila, problema cu Electrica.
Simplu, detinand doua cladiri in aceiasi curte, ce au contoar separat la fiecare utilitate (necesitate) d-asta, logic apar doua facturi lunar, unele cu 0, altele cu diverse sume. Pentru ca nu-i prima data, cand dupa citirea contoarului, facturile de la Electrica nu apar amandoua in aceiasi zi, le-am dat si termen o saptamana, adica pana azi, cand m-am hotarat sa sun la ei (i-am lasat si pe 1, cand s-a oprit curentul).
Rezultatul? Nimic nou sub Soare, nu se stie ce s-a intamplat cu factura, dar doamna, mult mai buna la suflet (decat mine) s-a gandit sa mi-o expedieze prin mail. Buuuunnn, deja vedeam un drum in plus salvat cu ajutorul imprimantei, numai ca m-am razgandit. De ce? Uite d-aia, datat scadenta 03.01.2011, total de plata 8,25, din care 4 taxa tv,  2,5 taxa radio, asa ca-i musai sa rup din banii de impozit si maine sa-mi achit factura exact la sediul Electrica din Boldesti.

2 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

=)))))))))))
Asa , extinde protestul !

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- eu azi i-am carat dupa mine,i-am ales,sunt numai de 5 bani si i-am lasat si spaga 2500 bani,dar din motive personale ajung maine.