duminică, 14 noiembrie 2010

Urat, foarte urat

Prin colindarile mele, de ieri, ajunsei si-ntr-o padure. Padure participanta la let's do it, dar restanta la let's keep it. 
Cat trecu de la 25 Septembrie? Nu prea mult, nu? Si totusi:

Urat, foarte urat, mai ales ca vazui cu ochii mei, cum plecara unii si lasara amintiri. Unii, care se presupune, ca fac, dreg, pastreaza, ca doar si despre asta scriu ei textele in Word, ca mai apoi sa fie tiparite frumos, in ziare. Si daca a fost barbatul de serviciu, tot urat, urat din partea lui, ca a folosit masina de serviciu, ce avea imprimata mare numele ziarului si uite-asa se nasc confuzii. Pacat de muzica.
Cu ei n-am poze, ca, daca le-as fi facut eu lor, mi-ar fi facut si ei mie si zau, daca aveam vreun chef s-apar pe undeva, culegand dude din pini, cu tot cu sapca mea de camuflaj.

2 comentarii:

Monica spunea...

te miri de asta, in Bucuresti se afla si mai urat in mijlocul orasului...asa ca...

Fetita Junglei13 spunea...

@Monica- nu ma mir.Ma enerveaza doar ca prin ziare scriu,prin cercurile si triunghiurile de cunoscuti spun cum "maldarele de gunoaie de pe DN1,padurea din localitatea K e plina de mizerii".Au dreptate intr-un fel,e plina de mizerii,umane cateodata.Sa-ti mai spun ceva: toata lumea aia, de vine acolo, nici macar nu vine pe terenul statului,ci pe terenul oamenilor, proprietate personala si degeaba scria candva "proprietate privata" c-au rupt afisele si degeaba scria si "aici au facut curat copiii dvs".Nu ma mira,ma enerveaza faptul ca una zic si alta fac, unii.