vineri, 26 noiembrie 2010

Bancul de Vineri

Doua calugarite au iesit de la manastire ca sa vanda prajituri. 
Una era sora Matematica (M), si cealalta sora Logica (L). 
M : Se apropie noaptea si suntem inca departe de manastire. 
L: Sora, ti-ai dat seama ca ne urmareste un barbat de peste o jumatate de ora? 
M : Da, ce o vrea de la noi? 
L: Este logic. Vrea sa ne violeze. 
M: Oh Doamne! Calculez ca daca continuam sa mergem in acest ritm, ne va ajunge in 15 minute. Ce putem face? 
L: Unicul lucru logic pe care il putem face este sa mergem mai repede ! 
M : Nu cred sa functioneze asta !!! 
L: Bineinteles ca nu, pentru ca si el a facut ultimul lucru logic pe care-l putea face, a inceput si el sa mearga mai repede !!! 
M : Si acum, ce vom face? O sa ne ajunga intr-un minut. 
L : Unicul lucru logic pe care il putem face este sa ne separam, 
d-voastra o luati pe acolo si eu pe aici; nu va putea sa ne urmareasca pe amandoua! 
Atunci, barbatul s-a decis s-o urmareasca pe sora Logica. Sora Matematica a ajuns la manastire preocupata de ceea ce i s-o fi intamplat sorei Logica, dar dupa un timp a sosit si sora Logica. 

M : Sora Logica!!. Multumesc lui D-zeu ca ati ajuns cu bine. Povestiti-mi ce s-a intamplat?. 
L : S-a intamplat ceea ce era logic. Barbatul nu putea sa ne urmareasca 
Pe amandoua, asa ca a optat pentru mine. 
M : Si, ce s-a intamplat dupa aceea? 
L : Ceea ce era logic. Am inceput sa fug cat mai repede, si el dupa 
mine, la fel. 
M : Si? 
L : Din nou ceea ce era logic. M-a ajuns. 
M : Dumnezeule, si d-voastra ce ati facut? 
L: Am facut ceea ce era logic, mi-am ridicat fusta. 
M : Dumnezeule, si omul ce a facut? 
L : Si el a facut ceea ce era logic, si-a dat jos pantalonii 
M : Oh, nu!. Ce s-a intamplat dupa aceea? 
L : Pai nu este logic sora? O calugarita cu fusta ridicata fuge mult mai repede decat un barbat cu pantalonii in vine !

Recunoasteti c amacar o clipa,v-ati gandit la altceva,daca nu ati stiut bancul.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Please forgive me and let me delete or move the item to the appropriate category posted better if we did not, I beg a thousand excuses ...

Anonim spunea...

Please forgive me and let me delete or move the item to the appropriate category posted better if we did not, I beg a thousand excuses ...

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- ?!?!?! eu cred ca gresisi blogul.

iculici spunea...

PLEASE FORGUVE ME AND LET ME DELETE...

lasă, bre, omul să şteargă ce are de şters !!!!
:))
ăsta cum te-o fi căutat??? :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

pai,il opresc eu?!
Totusi cred ca a gresit locatia :))