luni, 22 noiembrie 2010

De vara- toamna, pentru iarna

Ieri facui niste poze si acum mult timp facui altele.
Ieri doar vizitai pc-ul, in trecere si zisei sa le pun azi, cand ce-am descoperit aici? Ceva frumos, dar e peste puterile mele de intelegere, cum si de ce se nimereste asa. Nu-i prima data, cand vreau sa scriu ceva si scrie ea intai, de parca ne-am vorbit inainte. Precum nu inteleg, cum de mult prea multe ori, ascult o melodie zilnic, ca mai apoi sa o gasesc pe un site. Ehhh, intortocheate sunt gandurile oamenilor, asadar de vara toamna pentru iarna, doar o parte:

si pentru astea, cineva, pe nume Bibi sa zicem, m-ar omori sau m-ar iubi in iarna (depinde ce am sa fac):
Si banui ca ultimele merg sigur cu asta.

9 comentarii:

Anonim spunea...

=))
Am crezut ca vara toamna la cizme si pantaloni de "treling".Ce dezamagit sunt,dar pentru capsunile alea as face o crima.

Brutacu Hector spunea...

Ultimele merg perfect... Insa parca ar mai merge si ceva morcovi pe langa gogonele + ceva varza rosie stransa in brate de cateva bucatele de conopida.

MONICA spunea...

iii ce bn arataaaaaa

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- e colectia vara-iarna,cea cu pantalonii de trelingi si cizme de pescar ;).Usor cu crimele de fata cu martori.
@Hector Brutacu- nu-s gogonele, sunt zarzare.Vor urma si morvcovii cu varza rosie, cu sfecla rosie, cu mai multe.Aveam doar o poza cu un butoias si nu se vefea prin el :)
@Monica- si-s si gustoase.

Hector Brutacu spunea...

De vreo cateva luni port ochelari cu minus ... Adica sunt putin miop. :)))
Asadar , in ochii mei, acele zarzare apareau ca fiind gogonele.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector B- cu minus am inceput cu totii.Eu am o experienta vasta in domeniu.De data asta te iert,ca esti incepator,dar sa nu se repete :)

iculici spunea...

:))
crezi că eşti singura???? nooooooooooooooo
exact aşa păţesc şi eu. cu tine :))
şi aşa mi se întâmpla şi cu Adriana :))
uite, de exemplu, ai postul cu nişte caiete vechi... coperţile îs în centru' atenţiei ... dacă îţi spun, scriu, că la nişte coperţi de caiete m-am gândit şi eu mă crezi? :)
îmi dau aparatu' la reparat, apoi mă pun pe pozat amintiri :)

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

ci bogată ieşti matali !!! cu tătii proviziili alea!!!
şî mamica meu are punguţe în congelator... când mi se face poftă, scoate câte un fel din fiecare, ledezgheaţă, le pune în ceau la fiert şî-i gata zacusca :)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ma mir,da :))Nu e prima data,nici la tine,nici dincolo.Sambata,daca e timpul urat ajung si eu sa-mi iau camera,ca eu nu ma indur de vreme sa plec sa caut.
TE PUP