joi, 25 noiembrie 2010

Pentru ca-s rea

1.Va spun ca m-ati dezamagit. Si rau, nu asa oricum. Nu toti, nu va speriati, doar cei cu halouinul si valentinul. Pai, e corect asa? Cu recunostinta ce facurati? Nu erau cadouri in joc? Trebuia sa depuneti efort sa umpleti curcanul?   Nu-i frumos deloc. Eu zic s-o preluati si p-asta cu ziua recunostintei, sa fiti americani pana la sfarsit.
2. pentru ca-mi iubesc nasa de botez, adica femeia aia, de-mi alese unul dintre prenume, nu-i an sa nu ma distrez azi, cu urmatoarea melodie:
Mrin Cornea - Ecaterino...
 

Pai, nu? Pai, da, ca doar din cauza ei, imi fredoneaza picii franturi de manele, legate de prenumele meu.

3 comentarii:

Mihai Likar spunea...

halouinul si valentinul au fost preluate pentru ca sunt interese comerciale...cluburi..distractii pe acesta tema...cand o sa apara o firma mare ce o sa vanda curcani atunci o sa apara reclame la televizor cu ziua recunostintei si o sa fie romanii si mai americani

iculici spunea...

da, bre, DISCRIMINARE!!!!
:))

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

... hmm... o firmă mare care să vândă curcani zici... mihai, asta e o afacere! :)
o să-mi fac o firmă mai micuţă aşa,,, şi o să vând curci.
... curci care râd :) sau care-s bete...
nu ştiu, fac ceva curcile acolo... într-o vorbă românescă ... :))

:)