marți, 9 noiembrie 2010

Ieri, azi

Ieri cineva ii  multumea roboatei, de la vodafone, pentru ca-i spunea, ca "abonatul vodafone nu poate fi contactat" si normal, ca m-am amuzat nitel. Drept urmare, vodafonele s-a razbunat, in decursul unei ore am fost sunata sa mi se spuna, ca mesajul meu, ce trebuia sa ajunga la Maria, a ajuns la alte 3 persoane. Nu-i minunat? Acum cateva zile, tot vodafonele imi trimitea si-mi si livra mesajele la dublu.Primeam, raspundeam, primeam iar, acelasi mesaj.
Azi imi dau seama, ca odiseea mea cu mesajele, oricum s-a cam incheiat.

3 comentarii:

iculici spunea...

:))
CUUUM??? mesajul cu Lăbuş şi Calu a ajuns şi la alte 3 persoane???? =))

'tu-i mama lui de vodafon !!!
:))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- bine ca a ajuns si la tine :))Cel mai frumos a fost azi,cand mi-a zis cineva ca m-a sunat duminica toata ziua si eu spuneam ca nu,c-am avut tel la mine si ea insista si eu nu si i-am demonstrat si ea da si mi-a demonstrat.Eeee?!?!

iculici spunea...

=))
alienii, clar.

PUP.