miercuri, 10 noiembrie 2010

La mine-n camera,miroase a trecut (4)

Si dac-am zis dulciuri, dulciuri sa fie, dar doar ambalaje:





luate pe sub picior, de la 7 etaje. Maci era delicioasa, nicio alta cicolata cu alune nu mai are gsutul ei, tocmai d-aia nu le mai savurez.
Africana adevarata
Kandia


tot de la 7 etaje, fata
 verso, dupa infulecat bineinteles:
si strumfi

polonezi, rusi, arabi si alte natii:
Jelly,care se vede undeva pe fundal era superdelicioasa (chiar mi-a venit apa-n gura si nu-i apa de gura si nici macar de ploaie, ca am gura-nchisa)

asta o primeam cu portia, una pe zi, chiar daca aveam cutia la dispozitie, respectam ratia, altfel a doua zi ... si era delicioasa


am dubluri:
siiii.....:
Lorenz 
si Koukou Roukou


si bomboane:
Deci da am dubluri, tripluri, etc.
Oare de ce aveau termenul de grantie mai mic decat in zilele acestea?! Poate pentru ca nu aveau atatea chimicale?!
Dupa dulciuri va stergeti cu:
si mergea si-o tigara? Megrea, cate d-astea n-a umplut sor'mea la loc cu hartii. Oare de ce n-am niciun pachet de More lung, maro ?!
Poate pana se incheie ziua, va si racoresc cumva.
Am zis delicioasa de prea multe ori? Gresit, de prea putine ori.

8 comentarii:

iculici spunea...

maaaaaama mia ... africana aia era ... super-extra-mega- giga-tera DELICIOASĂ !!!!!!!!!!!!!
şi kukuruku-kuuuuu .... miam-miam :))
şi de sultana îmi amintesc ... :)

şi JELIBON ... :)

deci, ştii ce-i în gura mea... mississippi :)
şi în cap ... amintiri :)

PUP.
CU DRAG,
.

Hector Brutacu spunea...

WWWHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA....


Cel mai dor imi este de ciocolata aceea cu catelul pe ambalaj.

Oare as parea nebun daca as spune ca as da un deget de la mana pentru cate un produs din fiecare sortiment prezentat mai sus ?!? :D

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- data viitoare,cand poposesti p-aici,promit ca nu-mi mai incalzesc pijamalele si te bag la cotrobait :))
@HB- daca tu ai parea nebun,nu te speria,ca mai suntem si altii :).Mai era un baton,alb si-nauntru culoarea la cacao cu lapte,dar n-am gasit ambalajul.Nimic din ziua de azi,nu se compara cu ce era atunci.

mihaeladr spunea...

Ai o adevarata colectie!! Dar cum de ai pastrat asa de multe?

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- si nu le mai am pe toate :((.Oricate schimbari am facut, a fost lege "de astea nu se atinge nimeni". In afara de ambalaje,am si obiecte vechi, am sa le pun si pe ele p-aici,astea el am si cu ajutorul tatalui meu,ca-i ziceam de mica "tata,astea le vreau eu,sa le tin".Incerc sa le grupez cat de cat,am ceva in camera,printre niste maimutoaie,de la tataie,multi se sperie,cand il vad,dar pentru mine e ca si cum as fi eu,e o parte din mine.

Diana spunea...

Pe unele nu le-am prins, dar de altele îmi aduc aminte cu atâta poftă. :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Diana-nimic din ziua de astazi nu se compara la gust cu ce era candva :)

Florin spunea...

Apropo de tigari pot face rost de aproape orice marca veche tigari de fumat si nu de colectie....gen More,Kim,Baston,Kent....