luni, 22 noiembrie 2010

Sambata amintirilor vine Luni, de data asta

cu scuzele de rigoare, catre Mihaela, dar din motive, pe care le banui doar, am reinstalat windows-ul si apoi, in secunda numarul 13 am adormit.
Sau tot din ciclul " mine-n camera miroase a trecut".
Caiete si ce a mai ramas din ele:


Rata, ratoi, Radut asa scria pe ratoi, c-aveam un coleg numit Radut.
cu poezia asta i-am terorizat pe toti apoi, ca nimeni nu si-o amintea, acum am si dovada:
cerneala violet:
caiete de jocuri, cantece si cantecele:

 iar la sfarsitul unui caiet:
Caietul de fotbal, e deja pus spre pastrare si n-am ajuns la el momentan,ce-i mai sus e doar o mica parte.
 mapa
si-n mapa:
 din revitsa Minison:
Mape mai am vreo 3 :)) si probabil or sa urmeze si niste carticele :))

3 comentarii:

Unknown spunea...

copertile cu tabla inmulturii erau cele mai vanate. de pe ele am reusit sa invat foarte bine.
ce vremuri, ce timpuri.
bravo tie ca inca le mai pstrezi

Monica spunea...

nu are rost sa comparam caietele de atunci cu cele de acum...
frumoase amintiri;)

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- mie imi placea fetita.Coperta cu fetita era preferata mea.Am reinstalat windows-ul si n-am avut timp sa le grupez,ca mai am cateva. >:D< Sa vada si bebele ceva frumos.
@Monica- corect,n-are.N-o sufar pe Hannna Montana,deloc. :)