sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Ce avem noi aici?

Nu va uitati la copilul din dreapta si priviti ce-i incercuit:

E un caine sau un cangur?

25 de comentarii:

iculici spunea...

:))
CA-LU CA-LU CA-LU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IEEEEEEEE!!!
APLAUZE PENTRU DOMNU' CALU, VĂ ROG!

doamne, cât am mai râs atunci de calu! la un moment dat a început să mă doară burta de la râs.
la un alt moment dat nu mă mai ţineau picioarele şi era să cad ... tot de la râs :))

CALU SĂ TRĂIASCĂ!
:)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- e nebun,clar :)) Stiu eu ce zic.Ai grija de tine >:D<

Hector Brutacu spunea...

Da' de ce il tii in padoc ? :(

iculici spunea...

să vezi ce dezamăgit va fi omul violet când o să-i spun că e posibil să nu mai vii!
mai încolo o să-ţi povestesc o discuţie de-a noastră, că am râs o grămadă ...
după ce mă face să râd, tot el mă "ceartă" că de ce râd într-una :)) :)

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

de mine nici nu mai spun cât de rău îmi pare ...
eu râdeam aseară, că mă făceai tu să râd, da' în realitate îmi venea să plâng ...
asta e. o să vii altă dată :)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-nu-mi aduce aminte,ca-mi vine sa urluuuuuuuu >:D<

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector -pai tl las sa faca ce vrea muschii lui.Eu il scot,el se invarte de cateva ori si intra la loc.Nu-l las mereu liber, pentru ca alearga puii.Cearta-ma acum,dar iti spun ca e nebun :))Nu sare sa iasa,asta e stilul lui,de cand l-am luat.Si daca il scot afara,alearga ce alearga (raman fara papuci si alte obiecte)si apoi incepe sariturile.

Hector Brutacu spunea...

Cand eram mic si eu alergam puii de gaina (atunci cand mergeam in vacanta la bunici) ... dar nu ma inchidea nimeni intr-un tarc invocand asta. :|
Stiu ca sunt rau ! :)
Educa-l sa nu mai alerge dupa puii din curte. Iti faci un ziar impaturit si atunci cand depaseste limitele pe care doresti sa i le impui ... il atentionezi cu una bucata altoire la fund (folosind ziarul impaturit).
Cu siguranta va intelege destul de repede . :)

Unknown spunea...

e un ceva in plin proces de transformare :)))

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- nu esti rau deloc,m-asteptam sa imi dai o explicatie asemanatoare.E intelegator,atat de intelegator,incat il bag in tarc,cand am treaba,ca sa ma lase in pace.In rest e liber sa faca exact ce-si doreste.Tarcul e deschis,dar el tot acolo se duce...Am sa ma incui si eu in tarc,o merit mai mult,decat el.

iculici spunea...

=)) "Cand eram mic si eu alergam puii de gaina (atunci cand mergeam in vacanta la bunici) ... dar nu ma inchidea nimeni intr-un tarc invocand asta. :| " ----> Hector, "you made my day" !!!
=)) =)) =))
"delicios" :)

:)
PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- e un ceva special :))
@Hector- sa-ti mai spun si ca am legat o faina cu lantul?Hmmm,stiu ca merit batuta...nu-ti spun,dar uite-e aici http://www.tvdece.ro/?s=plocon
si am planuri mari cu un melc.
Poti sa ma certi,dupa ce gospodaresc,revin sa-mi iau palmele meritate.

iculici spunea...

ce făcuşi, bree?????
ce legaşi? o FĂINĂ :O :O :O :O

:))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

=)) vaaaaiii de mine si de cei din jurul meu.Avui o zi azi,ca pe Nina o dor toate cele, de la ras.Cred ca eram cu gandul la faina,ca fac niste minciunele :)) sau ca de obicei,cu mintea-n Luna.

Brutacu Hector spunea...

:)))
Am depus deja o sesizare aici :
http://www.politiaanimale.ro/

Sarmana gaina !
(ce bine i-ar sta cocotata closca pe un pilaf taranesc)

Brutacu Hector spunea...

@iculici,

o:-) /:)

Anonim spunea...

Asa caine,asa blog,asa stapana.
Oare cu cine seamana cainele si cum se numeste?

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- paraciosule :)
@anonim- Calu se intituleaza si seamana cu Ciac Noris sau invers :)

iculici spunea...

îi musai să bagi postu' ăsta în cincinal!!!
MUSAI!
:)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-n-o sa ajunga niciodata in cincinal,pentru ca eu nu pun etichete de felul "perversa de pe Tg Ocna",ci scriu personale :))
Alea din cincinal sunt din cauza de Cuca Macaii, unde e Cuca Macaii, cine e primar la CM,etc.Si aia cu rodul pamantului e cauzata de Marian dansul pamantului :))
Deci Calu ramane in 13 si atat :)
Daca era dupa mine,altele erau in cincinal.Ai grija de tine.

iculici spunea...

aaaaaaham ....
am înţeles! :)

PUP.

Diana spunea...

Ce cățel vioi. :D

Fetita Junglei13 spunea...

Gata,e oficial,e in cincinal :))

iculici spunea...

:))
PĂI CUM AŞA???
CUM A AJUNS ÎN CINCINAL???

CA-LU CA-LU CA-LU !!!! IEEEEEEE :))

PUUUUUUUUUUP.
CU DRAG,
.

Lillee spunea...

Ziua cangur...noaptea Calu'? E in proces de transformare...ceva? Maaai ...tu ai furat cangurii de la gradina zoologica si spui ca de fapt sunt caini :))
Te pup, foarte haioasa poza.