vineri, 12 noiembrie 2010

La mine-n camera,miroase a trecut (7)

Astazi, cutii:



originalul cutiei chinezesti:
un sufertas
crema de sandale :

ace cu gamalie

 ulei de masline. Continutul asteia, cojile de oua cu miere si siropul din ridichia neagra erau singurele alimente, ce ma fortau sa le iau.


astea, de cand le stiu eu, asa au aratat:
Nicio vitamina efervescenta, nu mai are gustul, ce-l aveau astea:
Astea mici aveau in ele, ceva ca niste supape (mi-amintesc eu, sper, cuvantul exact):
Cert e ca de multi, foarte multi ani, toate cutiile alea au in ele suruburi, surubele, cuie, tinte  si multa rugina :))
Drept dovada, uite, ce-i in cutia de crema:
Altfel de cutii mai am, dar altadata.

4 comentarii:

mihaeladr spunea...

Sufertas din ala am si eu. E din inox si a fost facut pe la Plopeni!

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- da :))

Unknown spunea...

cutiile astea imi amintesc de bunicu si garajul lui:)

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihai- daca ti-au adus aminte de cinva drag,ma bucur.Si mie mi-au trezit multe amintiri si da, multe le am in garaj :)