duminică, 10 octombrie 2010

Omul cat traieste invata

Invata de la oricine, orice. Ce-am invatat eu de la conlocuitorii mei?
Pai, de la CVC, care-i conlocuitoare de doar cateva ore in weekend, am invatat ca , e musai sa speli covoarele, cand ploua si-i un frig de iti vine sa te iei la palme singur, numai sa te incalzesti. Ce rost avea sa le speli, cu o zi inainte, cand era Soare, nu mai avea niciun farmec:
Apoi, de la generatia, despre care-am zis mereu ca au avut ceva la scufita (astia de-i cunosc eu, nu toti) inveti mult mai multe. De exemplu:
- iti plac ouale de gaina, strut sau alta pasare? Buunn, vrei ca pasarea ta (aia din ograda) sa dea productia peste cap? Ce trebuie sa faci? Nu tarate, concentrate sau alte stimulente. Nu, ci doar un pic de polistiren, dar mare grija, conform studiilor mele (ca m-am amuzat teribil, de cand am aflat), doar polistiren expandat nu si extrudat. Acesta din urma, cred ca le pica greu la stomac, ca nu se apropie de el.
Deci da, baga gainile la greu polistiren si eu m-astept sa ma trezesc intr-o zi, ca-mi aduce conlocuitoarea oua izolate termic.
- si tot aceeasi conlocuitoare mai umbla cu invatamintele prin targ. Si cum mie, mare-mi fu uimirea cand am vazut fenomenul, explicatia mi-a fost data in felul urmator: "de la conlocuitoare am invatat ca trebuie sa ajut masina de spalat. Si ea nu pune doar de 5-6 ori, ca si mine, ci asa face pe parcursul intregului program, pe timpul iernii, cand ii ingheata instalatia". Eu nu m-am dumirit nici acum: nu mai bine, decat sa ajuti masina de spalat in halul asta, mai bine le speli de mana, ca doar nu te-a trantit muma ta pe planeta, spaland rufe la masina?! Salvezi timp? Ce timp salvezi, daca tu stai langa masina, atat timp, cat ea presteaza?
Acum eu sunt deschisa la tot felul de invataminte d-astea, abia astept sa aflu cum as putea sa fac gainile sa faca oua cu etaj, porcul (pe care nu-l am) sa aibe un sorici auriu, vaca sa-si faca implant de silicoane si sa dea productia tripla. Si ma tot intreb, daca asta am invatat de la o femeie tanara, cu niste creier in mansarda, oare de la babe ce o sa invata?

Niciun comentariu: