marți, 5 octombrie 2010

Vrei dude? Dude primesti

Din cand in cand purtam discutii, ca doar n-om purta doar haine si incaltari. Si tot din cand in cand, discutiile o iau razna, dar imi sustin ideea pana la capat, chiar daca-s contraziceri... si-apoi tac, ca nu se merita sa-mi dau dureri de cap.
Mai oameni buni, ce nu-nteleg eu e de ce aproape toata lumea acuza ziaristii, realizatorii, jurnalistii, etc. Nu-ti convine ceva, schimbi, nu citesti, nu privesti, ca doar nu te ameninta vreunul cu arma-n mana. Daca asta e la tv, schimba tata, da-i pe Cultural, pe Sport, pe canale d-alea inteligente, sau recunoaste, ca, decat sa-l asculti pe Tudor Gheorghe, mai bine privesti picioarele alea, ale asistentelor, de se opresc in gat (picioarele, nu asistentele), nu se supara nea Tudor, daca-l asculti mai tarziu, sau doar o data pe an, ca sa dai bine-n fata cui oi vrea.
Nu-ti e pe plac, ce ai citit prin fituici, dar cauti paginile, unde fatuca J s-a combinat cu feciorul Q, in timp ce actualul domn J, s-a impacat cu ... soarta. Ce credeai? Cu soarta si ca sa-si uite-amarul a cautat-o pe domnita Q, devenita intre timp domnita lui W.
Ce cred eu? C-or avea si oamenii astia o vina, dar cea mai mare vina, o au aia, de cauta scandalu,l ca sursa de viata- adica noi, bre.
Uite d-aia, ma pregatesc pentru batranete, ca-mi lipsesc doar cativa ani (ajunsei acolo, cautand o melodie).

Niciun comentariu: