sâmbătă, 30 octombrie 2010

Orele si Eleonora

Spre dimineata se da ora, adica aia de-s lucratori de noapte si-au prins noaptea asta, lucreaza mai mult cu o ora. Mare bucurie pentru mine, nu necazul lor, ci faptul ca maine revin pe lumina inca.
Ce-mi place atunci cand se schimba ora. De fiecare data apar discutii, cu inainte, inapoi si uite-asa se bulverseaza oamenii.
Niciodata n-am avut dilema asta cu orele, mi-a intrat in cap din prima si cand se schimba si cum, dilema mea e alta. Azi, am botezat-o p-asta mica (acum realizez, ca poate fi si-un asta mic, trebuie studiat)  si-i zisei Eleonora, dar intre timp aparura altii cu alte pretentii, Alexia, Alexandra, Irina si tot felul de denumiri, chiar fusei certata, ca trebuia sa-i zic Eleonor, ca-i mai englezesc (gata, epuizaram numele romanesti si la pasari, nu doar la copii), dar Eleonor pe mine ma duce cu gandul la Apolodor, asa ca ajutor, in caz ca e fata, sa-i ramana numele Eleonora?
Daca e un asta mic, astept propuneri, eu intre timp, ma documentez.

3 comentarii:

Unknown spunea...

nu e gugustiuc? si eu aveam o familia cand eram la mama. le facusem culcus si faceau oua acolo. ii hraneam zi de zi. dar au plecat sau poate au murit. mi-e dor de ei
sa-ti traiasca asta mica si sa iti aduca multi gugustei :))

Diana spunea...

Eu am vreo 4 prin balcon... oare să le dau şi eu nume? :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- gugstiuc e :).Sa traiasca, sa fie sanatoasa,e gugstiuca de oras, nu-i de la mine, dar o vizitez des.
@Diana- da,musai.Cand te suna amicii si tre intreaba ce faci,tu spui: cu Vasilica, Ionel, Eufimia, p-aici.Ca de aici a inceput si dilma cu numele: cine e Eleonora ma intrebara si apoi incepu nebunia.