luni, 25 octombrie 2010

Baza

C-asa-i zise Adrian, sau Ionut, sau cum o dori el.
1. Cât e ceasul ?
21:55, dar in realitate e 22:55, dar asa am eu setat si asa o sa se dea ora.
2. Numele tău este?
DCN
Restul intrebarilor din Oracol doar...



3.Poreclă
Multe, GJ,Sandy,Alice,Pitic,Zaraza,sora 13....nici nu-mi vin toate acum in minte.
4. Ai tatuaje?
Nu
5. Culoarea ochilor?
Cand verzi, cand albastrii, cum vrea irisul lor, ca eu nu stiu niciodata ce culoare au (repet, bine ca sunt ambii, de aceiasi culoare). Cineva-mi zise acum doua zile, ca am ochii violety si crezui ca mama a fost Liz Taylor
6. Locul în care te-ai născut?
Maternitate... Ploiesti
7. Mâncare favorită?
Nu stiu, ceva sarat sau acrisor.
8. Ai fost vreodată în USA?
Mda, chiar de mai multe ori... am intrat cu capul in USA.
9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
Da-o incolo de treaba, hartia igienica nu e banda adeziva, cine sa stea asa, ca mortul sa il/o infasor eu in hartie igienica?!
10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?
Uite d-aia nu poti dormi, ca nu afli asta :P
11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?
Da, in copilarie, cand il imitam pe Proust prin nisip si acum cativa ani, ca pasagera

12. Crutoane sau bacon?
Dude
13. Zi favorită din săptămână?
Marti ca-s 3 ceasuri rele si 21 bune, ca-n rest nu se stie cate-s rele
14. Resturant favorit?
Iarba
15. Ce sport îţi place să urmăreşti?
Toate...sa practic,celelalte.
16. Băutură favorită?
Bergenbier fara alcool (mda, stiu ca nu e pt mine, am sa va spun si de ce)
17. Îngheţată favorită?
Cu gust de mici... mananc rar si doar daca simt nevoia, de nuci sau caramel, fructe de padure sau altele, mai putin cacao. 
18. Walt Disney sau Warner Bros?
W...japonezii
19. Restaurant Fast Food favorit?
Home ... 
20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Al meu si-al cui?
21. De câte ori ai copiat la vreun examen?
N-am facut bilantul pana acum
22. De la cine ai primit leapşa asta?
De la baiatul cu cangurii :P
23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
Care bani?
24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?
Ce e aia plictiseala?
25. La ce oră mergi la culcare?
Cand mi-e somn.
26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?
Da' ce, eu sunt Nostradamus, Omida, Vanga sau alt tulburevazator d-asta?

27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?
Unde mi-e tv--ul? Ma uit/ascult o emisiune dimineata, n-ai auzit de ea, o saptamana da, una nu.

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Cu Helen am mancat ultima oara la restaurant, dar masa am luat-o acum vreo luna si am unit-o cu alta, ca eram mai multi, oricum nu-i cunosti.

29. Ce asculţi în momentul ăsta?
Ingerasul de pe umarul stang, ce-mi zice sa nu-l bag in seama pe dracusorul, de pe umarul drept, vocile, ce se contrazic, Guliverul din capul meu, Alba ca Neaua, ce striga dupa piticii delegati sa scormoneasca, prin mintea mea si multe altele, iar pe fundal melodia asta, in acest moment, probabil pana termin de scris va incepe o alta.

30. Care e culoarea preferată?
ROGVAIV,dar mai mult verde, rosu, albastru.

31. Mare sau lac?
Pamant

32. Câte tatuaje ai?
Daca am zis Nu mai sus, acum, cum naiba sa imi fac asa de repede, incat acum sa detin?

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
Da, dar era Dacia atunci, era mereu o canistra de 2l in portbagaj,nu a fost niciun bai.

34. Ce preferi pisică sau căţel ?
Melc... caine

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?
Iarna

36. Eşti solo ?
Cum naiba canta fata lu' tata, alias doamna notar, de ma innebunea "mai bine solo, solo...", ceva cu 4 vorbe, cu pat (sigur e pe you tube, am sa o caut)

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?
La ce intrebari m-am gandit si eu  sa raspund

38. Cât e ceasul?
Ai ceva cu ceasul, 22:29


Gata?! Ia te uita, cand incepu sa ma amuze, se termina, daca n-aveti ce face si vreti sa vada si altii, cine ,cum, ce, puteti sa Da, daca nu, puteti sa Nu.

Niciun comentariu: