sâmbătă, 30 octombrie 2010

D-ale Craciunului

Primo: din motive de dubla sarbatoare, 30-31 Octombrie, adica, dac-al doilea se grabea cu o ora, il prindea pe tata'su, ajunsei ca-n fiecare an, la locatia G.
Toate bune si frumoase, criza, necriza, nu lipseste o acadea, o atentie, o bomboana, pana ne mutaram in casa (unde ne si inmultiram, nu intre noi, potoliti-va, ci aparura si altii), unde ochii magici vegheste.
Secondo: Daca tot colindara ei in Octombrie si cred c-au dat drumul la microbul Craciun-ului, ajunsei sa sarbatoresc si eu Craciunul. Cum? Uite-asa:




si accesoriile

Nu ma mai mira nimic, anul trecut era intr-un fel asemanator:


Plus o steluta, care era si anul asta, dar din anumite motive, n-a putut fi pozata.
Sa va mai spun, ca pe fundal se-auzeau melodii, ce aveau versuri ca "a trecut Craciunul, vine Pastele" sau Sanie cu Zurgalai? Nu cred ca are rost, mai ales ca-n momentul, in care-am scapat eu se epuizase deja tot Odeon-ul si jumate din Azur, presimt ca pana la ziua se duce si Albatros-ul.
P.S- d-aia stiu, cand e ziua internationala a Marii Negre, pentru ca la intrebarea, despre data zilei de nastere, spuneam mereu "de ziua pompierilor" si=a trebuit, sa-i demonstrez copilului ca si el s-a nascut de ziua altora.
Alt P.S d-asta- poate erau mai elocvente (ce cuvinte mari am in taste) filmarile, dar apareau prea multe personaje cunoscute si necunoscute.

2 comentarii:

mihaeladr spunea...

Vasc. mai am si eu de la Revelionul trecut. Sta asa bine unde sta.

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- vasucl lor era din 1996 :))