sâmbătă, 30 octombrie 2010

Nu uitati

Revolutiile de la 1948-1949 s-au declansat pe fondul unei puternice crize economice, care a acutizat conflictele nationale si sociale cu deosebire in Europa Centrala si Imperiul Austriac.
Romanii au formulat in cursul revolutiei un program liberal centrat pe reforme sociale si constitutionale, dar si pe idealul unitatii si independentei.
Primavara popoarelor a trecut repede pentru ca solidaritatea natiunilor s-a dovedit mult mai fragila, decat unnitatea imperiilor opresoare.
Istoria de clasa aX-a, pagina 53.Cine se prinde bine, cine nu, la fel de bine. (update- poate se vede mai bine)

4 comentarii:

iculici spunea...

ştii, acolo în pieţe şi pe drumul dintre cele două pieţe, mă tot gândeam ... "începe? nu începe? ajungem bine înapoi acasă... ?" ...
am ajuns. ajuns bine.

acuma ... în afara topicului : ştii ce-i tot spun eu bunicii finuţei? îi zic aşa "pe mine o să mă recunoaşteţi după tatuaj. când m-or găsi pe vreun câmp sau în vreo apă curgătoare sau nu şi-o să vă cheme ... vă uitaţi direct la picior :) "
ea aşa se enervează...
şi mamei i-am zis odată 'cheştiile ăştia' ... mi-a dat una după cap şi-un picior în fund "pleacă de-aici" :P :))
:)
ce macabră îs, aşa-i? :))

:P

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

:)) deloc
pt ca eu le zic,c-or sa ma recunoasca dupa ranjet,c-am sa mor zambind,oriunce s-o-ntampla.

Richard spunea...

Draga mea, in 1948 era criza in capul tau.Imperiul Austro Ungar a fost demantelat la Trianon, 1920.

Fetita Junglei13 spunea...

@eichard- 1.nu cred ca-s draga ta,ca nu te cunosc :)
2. dupa cum observi e un citat din cartea de Istorie de clasa a Xa,cearta-te cu autorii,daca nu esti de acord.Asta invata elevii la scoala,acum.Am scris si pagina si este in colutl din dreapta jos.Sanatate :)