vineri, 4 iunie 2010

Sa mori tu?!

 La inceput am luat-o ca pe o greseala, apoi am zis ca-i o gluma, am acceptat si-am ras si la  melodia din mijlocul noptii si tinand cont, ca fereastra nu-mi da spre strada m-am tot uitat sa vad pe unde ai putea fi ascuns, prin vreun pom, in cotetul cainilor, in vreo stea, pe casa. Nici urma, de tine, de m-am gandit ce-am facut si ce-ai vazut in intervalul in care ai stat sa "vezi la fereastra mea tarziu".
Am ras si-n ziua mare, cand mi-ai pus Madalina Manole cu melodia asta, dar pana aici. Sa ajungi sa ma suni, sa-mi pui si asta, dimineata la 5 si sa-mi zici "FJ13 je t'aime, cum stai cu leul ?" e prea mult.
Ia repede un pix si noteaza:
- leul e bine, sanatos, daca intr-o zi ai sa ai curaj (ceea ce iti lipseste) am sa iti demonstrez cum sta si leoaica
- nici cand aveam cinci ani, nu credeam in d-astea
- daca as fi in locul tau, nu m-as iubi.De ce? Pentru ca nu suport lasii. Nu suport oamenii, ce se ascund, oamenii ce vor ceva, dar cer altceva, oamenii ce nu spun direct.
- daca nu iti trece, incearca la Ojasca, la Balaceanca e ocupat.
- daca nu juri pe rosu, tot degeaba.

4 comentarii:

:) spunea...

Te iubeste omul si tu?Multumeste-te ca nu ti-a cantata sa moara mata sa moara de nu te-oi fura diseara,sau mai rau vreo manea d-aia de jale.

Fetita Junglei13 spunea...

@ :)- :)) lasa-ma asa neiubita si p-aia mi-o canta altii,cel putin de doua ori pe saptamana si-mi zic ca "eu si litoralul"

Lillee spunea...

Astia sunt fanii mai Fj 13...Daca omul te iubeste...dragoste si-amor ghebos pe capul lui ...te ia si cu franceza...ce sa mai zici :))) te pup!

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- fani aaa?Pai,l-astept la un autograf.Sa vezi ce-i dau.