luni, 7 iunie 2010

Ieri Rai, azi iad

Ieri am fost in Rai. Ne-a zis seful: "capsunile sunt viata mea" si i-am zis "eu le ador, dar nu sunt viata mea" si-atunci mi-a zise "pai, ce mai astepti? Du-te si ia cate vrei ca si asa se strica acolo" si m-am dus:

Azi ma puse dracul (de fapt nu el, ca, daca ma punea el ma duceam fluierand si chiar la miezul noptii) sa ies din casa exact cand Blondul statea relaxat la amiaza si uite asa am zis ca am ajuns in iad. Ce-am avut in cap? Nimic, bine ca am avut pe cap ceva. Ce a avut ea in cap, de m-a luat cu ea? Nu stiu, cred ca tot nimic, daca hainele mele nu atarnau mai mult de 1,5  kg si eu simteam cum ma topesc, ei ii venea sa planga din cauza blugilor.Norocul meu ca inca am gasit tot felul de surse de apa si-am transformat iadul in Rai:
S-a revansat ea acasa cu alte capsuni si-am invatat si ca "evitati capsunile mari,sunt falsificate" (oare tot ce-i mare e falsificat?)
Cine crede ca oamenii slabi nu sunt afectati de caldura se inseala. Eu vreau sa vina iarna si , desi evit soarele, m-am bronzat, dar nu stiu unde, la umbra cred.

4 comentarii:

artemis spunea...

Da, anul asta am avut capsuni din plin. M-am simtit razbunata pt poza postata undeva prin iarna in care savurai o gramada...

Ala mare, de respira usor spunea...

Dar azi?Azi m-am prapadit de ras,cand te-am auzit si mai si cantai si dansai prietenii mei elefantii.Cat am ras si-n acelasi timp ma gandeam cata bucurie poti sa emani.

iculici spunea...

:-S
VLEAU SI EU CAPSUNELEEEE :((

:P

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- daca as avea capsuni non stop n-as zice nu.
@ala mare,de respira usor- unde m-ai auzit?Adica eu stiu unde spuneam,dar tu unde erai si cine esti?
@iculici- sper ca intre timp s-au facut si la voi capsunelele.TE PUP