vineri, 4 iunie 2010

Am vrut, am primit

Sor'mea si-a dorit o "surioara" si-a primit. Cand era in liceu si-a dorit si-un frate, nu l-a mai primit. Cel putin de la mama si tata, de la tata doar, inca nu stim.
Eu? Eu mi-am dorit un frate, cam in aceasi perioada, in care si-a dorit sor'mea. N-am primit nici eu. Si mai mi-am dorit sa o vad pe mama cu parul lung sau semilung, dar nu i-am cerut-o niciodata. Pana acum cativa ani, pe mama n-am vazut-o decat cu tocuri, vopsita, "aranjata" si-o auzeam spunand mereu "nu stiu cu cine semeni asa baietoi, uite-te la sor'ta cum se aranjeaza".
De ceva ani, mama nu se mai vopseste si-mi zice "sunt alba din tinerete, de ce sa ma ascund?" si de vreo doua luni i-am zis si ce-mi doresc. Nu puteam s-o fac mai demult? Ba da, ca am primit, am vazut-o si eu pe mama cu parul prins in coada:

9 comentarii:

Anonim spunea...

Iubeste o si bucura te de preenta ei , asa cum este ea, ma bucur ca ai reusit sa ti indeplinesti dorinta:)

iculici spunea...

saru'mana, tanti mama lu' FJ13 !!!
iar va pupa iculiciul :)

SCUMPA, MULTUMESC !!!

PUP.
CU DRAG,
.

realbadpisy spunea...

hehhehhee! are parul alb ...dar se foarte hidratat, se vede ca avut foarte mare grija de ea.

:) spunea...

Si eu imi doresc.............dar nu primesc :((

Fetita Junglei13 spunea...

@daris-ne bucuram.Sper ca si tu.
@iculici- mama lu' FJ13 zise "sa traiesti".Fara multumesc,intotdeauna cu placere ;)
@realbadpisy- are parul alb de la 28 de ani :)),doar ca mai statea ea undercover,cand rosie,cand mov,cand neagra,cand verde.Nu toate odata.Pana intr-o zi,cand a zis "gata,ca si asa imi creste des,decat sa arat neingrijita,mai bine il las alb"
@ :)- ai sa primesti zilele astea,dar sa stai jos, sa nu pici :)

Lillee spunea...

O pup si eu cu mare drag pe mama ta! Are o culoare superba la par, asa platinat. Multe se chinuie sa obtina aceasta culoare :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- saru'mana. Biata mama,sa vezi ce coafuri trasnite-i fac,cand ii zic haide sa te fac "roakara" :))

Diana spunea...

O adevarata doamna stie sa isi poarte cu clasa si pletele albe.

enibady spunea...

"era asa de frumoasa cu parul lung si negru,picioare zvelte si copii de gat"-un citat de la tata.