vineri, 25 iunie 2010

Imbatranesc

Stiti povestea aia cu bunicuta, ce-si cauta ochelarii si-i gaseste tot pe nas?
Ei bine, pe mine oamenii ma solicita, cand au nevoie sa mearga in locul J, sa isi ceara cine stie ce drepturi, acte sau altele asemanatoare, cica ei n-au curaj si ca eu nu tac si-nghit, ci "arunc priviri ucigase". Si-uite-asa m-am trezit parasind linistea, inarmata cu furci, topoare, drujbe (aveam la mine o revista cu scule, ca nu se anuntase niciun vant), pentru bucuria femeii.
I.De ce e bine sa mergi cu privirea pe sus:
1. vezi pasari
si pasari
2. adaugam la privire si de ce e bine sa mergi cu microbuzul, din cand in cand:
pentru ca afli, ce se mai petrece, p-acolo, pe unde locuiesti.
Deci, bunicuta. Dupa ce-am rezolvat problema femeii, am terminat de privit si cerul gri, deja trecusem la asfalt:
vrusei sa-mi leg parul. Leaga-l, daca ai cu ce. Patru buzunare la pantaloni, doua la geaca= cinci goale, intr-unul un telefon, o poseta mica= 1pix, un portofel, spray-ul nelipsit (nu pentru mine, pentru altii), camera foto, doua pateuri cu branza. Unde naiba-mi sunt alea, de le-am avut in par mai devreme?
Le-am gasit dupa doua ore, cand mi-am dat geaca jos, in bodega, stateau cuminti, una pe o mana, una pe cealalta.