marți, 29 iunie 2010

Cheia Sol

Cand m-a-ntrebat cineva ce or vrea sa faca randunele, de au insirat atatea paie si pamant si nu s-au oprit intr-un loc, i-am zis ca, probabil vreo vila, ca altfel nu-mi pot explica, de ce zilnic insira totul asa de mult:

Ieri, dupa ce dimineata am asistat la raliul elicopterelor, cred, ca nici acum nu-mi explic, de ce au trecut vreo 15, timp de vreo doua ore:
seara, cand le-am zarit pe ele, m-am gandit ca, doar cheia Sol le lipseste, parca ar sta pe-un portativ.
Doar pentru ochii cuiva: vezi ca nu face poze clare, stiu eu ce zic :P

2 comentarii:

Unknown spunea...

probabil nu+s hotarate inca randunicile unde sa+si faca cuib :))
la mine, de vreo doua saptamani, in fiecare duminica un elicopter face raliuri dimineata. nu stiu ce pandeste.
cat despre vrabiute...ai dreptate.

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- am si eu zilnic parte de acelasi elicopter,dar atunci deja fusesera prea multe.Randunele nu se hotarasc pana in toamna,sau isi fac vila si pentru anul urmator si dureaza constructia.