vineri, 25 iunie 2010

Un raspuns sau mai multe

E blog? Asa se cheama, asta e.
Aberez?Aberez.
Citesti? Citesti, pentru ca vrei, nu pentru ca sta cineva cu pistolul la tampla ta sau cu vreun topor in mana stanga sau dreapta, in functie de cum il manuieste mai usor, pregatit sa ti-l infiga in spate(daca totusi se intampla, spune-mi si ii fac eu sa nu te mai ameninte).
Am facut troc? Am facut, desi daca nu mi-a placut ce am vazut, am renuntat si-am anuntat persoana, ce mi-a cerut schimbul, ca nu e obligata, sa ma tina la panoul de onoare, eu nu o am. Priveste cu atentie in dreapta si-ai sa intelegi, mi s-a cerut sa facem trocul, n-am zis nu, pentru ca oricum mai citisem si in alte dati, dar niciodata nu i-am zis persoanei "ti-amintesti, ca mi-ai dat comentarii, prin care doreai sa facem troc, acum de ce tu existi la mine si eu la tine nu?", pentru ca nu-i nimeni obligat sa citeasca aberatiile mele.
Niciodata n-am cerut cuiva sa ma adauge in alte parti, doar pentru ca eu citesc ce scrie. Nu, nu oblig pe nimeni, citesc ce vreau, fara sa cer nimic in schimb.
O singura persoana am incercat sa mituiesc, sa ma scoata, in gluma, si-a luat-o-n serios, n-a acceptat mita, dar m-a scos.
Oameni buni si rai nu-mi mai cereti sa scriu despre site-ul vostru J, ca voi sa scrieti despre mine, pe site-ul vostru Q, pentru ca voi aveti PR3 si uite asa ne ajutam reciprioc. N-am nevoie de ajutor, doar daca aveti de gand sa ma sponsorizati sa plec in jungla sau in China, promit ca va aduc ceva bun apoi.
Nu-i nicio nenorocire ca voi aveti si eu n-am, pentru mine alta e nenorocirea. Uit, uit de militian si de ziua de Marti si intra copilul in depresie. Nu-ntelesei?Simplu, militianul si inca vreo doi si-o militianca si-au ales meseria asta din cauza mea, ca vrusei si eu sa ma fac candva, dar mana lui Dumnezeu, m-am imbolnavit de varsat si m-au injurat pilele apoi, ca nu le-am zis nimic. Ce sa fac, daca vroiam o penseta, nu pile, in schimb copiii au crescut si nu s-au imbolnavit, drept urmare azi se joaca de-a hotii si vardistii. Ei bine, militianul asta, din cand in cand are nenorocul sa ma intalneasca noaptea pe strada si sa se indure sa ma duca acasa (degeaba ma dau eu de asfalt si-i spun ca vreau sa merg kilometrul ala pe jos, cu militianul nu te pui niciodata) si-am vrut si eu sa fiu gentila, sa-i dau o bere, cand e fara masina (asta e marea dilema, cand e fara masina) si-mi zise intr-o seara, exact ca si copacul din Pacala, "Marti" si i-am spus "Marti te sun". Numai ca Marti mi-am amintit abia pe la 23:40 si i-am dat un sms "azi e Marti, am uitat" si-am primit si raspuns, dupa ora 00 "noaptea abia incepe" si i-am zis "da, dar e deja Miercuri". Si-ute-asa o tin de vreo 4 Marti, cand mi-amintesc eu si-i zic, vino la mine la serviciu, sa-ti dau berea aia, imi zice el "nu beau, cand lucrez", cand nu-mi amintesc si ma trezesc abia Joi si-i tirmit sms cu bancuri cu politisti, imi zice el "Marti". Vedeti voi, asta nenorocire, distrug visele militianului, poate apelez la postarita pana la urma, sa-i duca berea aia.