duminică, 13 iunie 2010

Duminica egal poezie

Nu te-ai priceput

de George Cosbuc

Nu te-ai priceput!
Singur tu nu mi-ai plăcut,
Că eu tot fugeam de tine?
O, nu-i drept, nu-i drept, Sorine!
Ţi-am fost dragă, ştiu eu bine,
Dar, să-mi spui, tu te-ai temut.
Şi eu toate le-am făcut,
Ca să poţi să-mi spui odată,
Să mă-ntrebi: Mă vrei tu, fată?
Şi plângeam de supărată
Că tu nu te-ai priceput.

Nu te-ai priceput!
Zici că-s mândră şi n-am vrut
Ca s-ascult vorbele tale?
Dar de unde ştii? În cale
Ţi-am umblat şi-n deal şi-n vale,
Şi-orişiunde te-am ştiut.
Zile lungi mi le-am pierdut,
Să mă-mprietenesc cu tine:
Tu-mi umblai sfios, Sorine,
Şi plângea durerea-n mine,
Că tu nu te-ai priceput.

Nu te-ai priceput!
Am fost rea şi n-aş fi vrut
Să te las, ca altă fată,
Să mă strângi tu sărutată?
Dar m-ai întrebat vrodată?
Mă-nvingea să te sărut
Eu pe tine! Pe-ntrecut
Chip cătam cu viclenie
Să te fac să-ntrebi, şi mie
Mi-a fost luni întregi mânie
Că tu nu te-ai priceput.

Nu te-ai priceput!
Zici că de m-ai fi cerut
Mamei tale noră-n casă,
N-aş fi vrut să merg? E, lasă!
Că de-o fată cui-i pasă,
Nu se ia după părut!
De-ntrebai, ai fi văzut!
Tu să fi-nceput iubitul,
Că-i făceam eu isprăvitul
Tu cu pâinea şi cuţitul
Mori flămând, nepriceput!

7 comentarii:

WaLy spunea...

Chiar daca nu ma prea omor dupa poezi...sincer sa fiu e frumusica asta!!!

iculici spunea...

:)
E CU MESAJ ... :) ştiu eu ... :P

pup.
cu drag,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- e degeaba :)). Nu stiu de ce sfarsitul il tot recitam de cateva zile si dupa ce am postat-o m-am si gandit, dar tot degeaba e.
TE PUP

iculici spunea...

ŞI CĂ E DEGEABA O ŞTIU. :)
ŞI E TARE ENERVANT CĂ E DEGEABA. ŞTIU.
ŞTIU PENTRU CĂ "AM FOST ACOLO".

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ma intreb daca o sa ies d-acolo,mai ales ca "nu e cool,Cosbuc de pe blog nu e cool".
>:D<

iculici spunea...

O SĂ IEŞI !!!!
O SĂ IEŞIM! :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-asa zic de multa vreme,dar nu se poate.Intru rar in starea aia,atat de rar,ca am zis ca n-am sa mai intru niciodata,acum sunt de un an si tot nu ies :),dar ma fac eu mare si-mi deschid o cariera de piatra,pentru inima.
TE PUP SI SA AI GRIJA DE TINE.