duminică, 27 mai 2012

Serbările ploilor

      Mai întâi aş vrea să vă spun, în mod oficial, c-am ajuns la o concluzie: conlocuitorii mei sunt fani Fuego şi Iri (separat sau împreună). Nu că asta ar fi vreo problemă. Şi mie-mi e dragă (cum cânta), de la celălalt am un autograf, rătăcit pe undeva şi poză cu dânsul pe scăunel (prietenii ştiu de ce) şi chiar l-aş propune, pentru Eurovizion. Fără glume, la modul cel mai serios. Păi, nu umple el sălile, nu impresionează el lumea până la lacrimi? Pe bune, eu zic că-i impresiona.
     Mda, nu avea cum să-mi răsară ideea, dacă nu se desfăşura "Sărbătoarea Cireşelor". Trec peste faptul că acum doi ani, trei, Iri (ştiu unii, care), dacă se urca pe scenă, sfârşea creaţă şi n-ajungea la "comoţia cerebrală", dar nu pot trece peste certitudini. Nu a fost an, în care să nu fi plouat măcar o oră.
    Aşa că stau şi mă-ntreb: dacă există tot felul de serbări/sărbători/zile şi nopţi, printre care şi Serbările Zăpezii, de ce n-ar exista şi serbările ploii?
     P.S- featuring-ul, pe care mi-aş dori să-l ascult (fără glumă) ar fi unul între Paraziţii şi Fuego. Serios, serios, aş asculta aşa ceva.

2 comentarii:

Mihaeladm spunea...

chiar ma gandeam unde au disparut zilele Ploiesti-ului.
La cat ploua si ce vreme e, acum trebuia sa se fi desfasurat. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- si eu m-am intrebat,pentru ca de obicei erau cu ale noastre si anul acesta n-am auzit nimic.Or sa vina,ca-i campanie :)