luni, 21 mai 2012

Leapşa cu prea multă ficţiune

De la Mihaela sosită.
1.Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
- Moromeţii- o muiere oarecare
- Pistruiatul- chiar el.Că Sandy Bell e animat.

- Sfarşitul nu-i aici- Pittiş
Motivaţie- de d-aia.
2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus

-Nu se poate, mă mulţumesc cu ceea ce am şi-n fiecare seară, după rugăciune, mulţumesc că alţii n-au avut alte prenume ( mai multe p-aici). Plus că, interpretările lor mi se potrivesc de minune.
- Gheorghe :)

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
-Într-o ţară din inima/ ficatul/ rinichii junglei sau undeva, prin Asia. De ce? De d-aia. (acesta e cel mai minunat răspuns, pe care-l cunosc).
4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti? 
Sincer,poate că au fost multe, dar recent (ieri şi săptămâna trecută) avui două ciudăţenii:
- visai că s-a spânzurat un amic (brrrrr)
- Şi unul, din care mă trezii cu greu şi cu senzaţii, care era legat de dracu'. Şi asta e chiar ciudat. Săptămâna trecută, nu ştiu de ce, dar toată ziua am avut impulsul de a îi trimite un sms, seara, când am ajuns acasă, am văzut trei "legături de cuvinte" si mi-am dat seama, că trăieşte.

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
Ham, ham, ham, hâţ, hâţ, hâtţ- hmmmmmmmmmmm, lip-lip-lip, ham, ham...
6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o? 
Mi-e de ajuns pielea mea, dar dacă...pentru că şi fiindcă... dracu'
7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
Dac-aş avea habar că-s singură, m-aş înfometa până aş muri, că până acum n-am auzit că s-ar perpetua specia, prin singurătate.

Niciun comentariu: