duminică, 27 mai 2012

Întrebare simplă

      Voi ce-nţelegeţi printr-un fan? O persoană, care adoră o vedetă sau o persoană, care nu închide ochii, atunci când vedeta preferată e plină de greşeli?
     O să vin eu cu un later edit, d-ăla, ca să înţelegeţi. Acum vreau numai un răspuns.
     L.E d-ăla (22:35)- părerea mea e că atunci, când "vedeta" nu mai e ce a fost şi când vezi clar că nu dă doi bănuţi pe părerea fanilor (ăia după urma cărora şi-a luat şi şi-a făcut), iar pe tine te priveşte ca pe ultimul păduche, să vezi (când vezi să vezi, ştiu, special am folosit). Să nu te minţi singur şi s-o ridici pe-un piedestal, că şi vedetele ie oameni, cu bune şi cu rele, cu defecte şi părţi bune, cu omenie şi fără.

4 comentarii:

Mihaeladm spunea...

complexa chestia.
Fan poate insemna (e cazul meu) sa fii influentat de prin copilarie de creatia (incluzand aici si comportamentul) artistului cu pricina. Inseamna apoi inclusiv a merge in turneu dupa artistul cu pricina, a strage bani sa-i cumperi albumele, nu sa le descarci, chestii de-astea.
Si nu, nu te prea interseaza ca artistul cu pricina se drogheaza sau mai stiu eu ce. :) Dar de ce esti mirata de atitudinile astea?

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeldm-am sa iti explic :)

Cris-Mary spunea...

Hmm, ce intrebare care pare relativ simpla dar nu-i chiar asa.. cred ca fanul ar trebui sa aprecieze prestatia artistica si interpretul ca autor al artului artistic.. E ceva in genul aleia fa ce zice popa nu ce face el.. Cam asa si aici asculta-i muzica sa zicem dar nu-i copia prostia .. Zic si eu .. Eu l-am iertat pe Ricky Martin ca a trecut de partea cealalta =))

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- exact. Şi nu te minti singur, as zice.