luni, 28 mai 2012

Băbuţele

       Eu n-avui treabă cu Eurovisionul, de-a lungul anilor. Anul ăsta văzui şi eu frânturi, din prima seară, dar am ratat-o pe Mandinga. În schimb, îmi plăcură băbuţele şi vrusei să câştige. Aflai de pe fb ce loc a ocupat Mandinga, dar nu avui curiozitatea să aflu alte detalii. Azi, la serviciu, prinzând frânturi din discuţii, despre Eurovision (eu, dacă nu vreau s-aud ceva, mă gândesc la viaţă şi intru-n transă), întrebai şi de bunicuţe şi-mi săriră muierile-n cap (la figurat, că la propriu nu le puteam suporta) cum că doar eu zisei că-mi palc şi-acum câteva zile şi astăzi.

     Dar mie chiar îmi plac, chiar dacă n-am habar ce zic. N-ar putea oamenii de la radio să renunţe la "fără număr" Sophie şi altele şi s-aud o băbuţă, câteodată? (asta, când sunt obligată s-ascult anumite posturi de radio, la serviciu).
    
P.S- nu-mi displace nici Sophie, l-ascultam pe Maximilian, de cand aştepta să-i sune telefonul, doar că e mult prea mult, în 8 ore, de şase-şapte ori.

Niciun comentariu: