duminică, 15 ianuarie 2012

Life in pictures

      Cu plecare de la Costin.
Şi-un popas, aici.
Un semn, un altfel de semn si-un "ritual" de fiecare seară:

Sunt şase, c-ăşa-s d ela o vreme,mai multe. Câteva versuri, in fiecare seară şi câteva rânduri de proză.
Poate-mi amintesc de "semnul" acesta, pentru amintirile de Sâmbăta viitoare.
 Acesta-i mai batrân decât mine
 p-acesta l-am câştigat împreună cu o carte la o "pescă italiană
 Acesta-i de la Tedy
 Aceasta-i o carte primită cu împrumut, Vineri, la serviciu si acesta era semnul din ea
 Semnul acesta împreună cu lectura de dedesubt le-am primit de curând cu mare drag.
 În ordinea numerelor de pe tricou. Două-s în plus. Cea cu albastru e primită cu imprumut tot Vineri, tot de la aceiaşi persoană. Mâine o inapoiez. De la ea mi-a venit şi ideea poeziei de azi.
Şi-aceasta e o carte fără semn de carte, dar cu un alt semn. E o carte purtată după mine, într-o anumită perioadă. O carte primită cu mult drag şi, deşi niciodată n-am să uit cine mi-a dăruit-o, din păcate, uitasem cuvintele, care-mi erau adresate. Mi-au prins atât de bine acum, că nu m-am putut abţine.
Un semn. Un singur semn...de carte...sau nu.

Un comentariu:

Costin Comba spunea...

am si eu un semn ca tedy al tau, dar este un diavol.