joi, 19 ianuarie 2012

D-ale fb-ului cu Print Screen

Mă-ntreba cineva de curând, de fapt îmi reproşa, de ce eu nu spun "te pup" nimănui? Nu ştiu, dar nu pot şi sincer nici nu-s "pupăcioasă" de obraji în vânt, dar pupăceala asta între băieţi mi-a adus zâmbete mai mari decât orice pupăceală între femei.

Nu ştiu cum ajunsei aici, probabil căutând să văd, dacă ştiu vreo persoană, care-mi vrea prietenia (nu-mi plac oamenii,care,dacă văd că aveţi un prieten comun, tot insistă şi insistă să deveniţi prieteni), dar am rămas ca la poza de buletin (da, de buletin, că la aia, ne-au pus la zid, nu la CI)
Numai mie mi se pare anormal? Dacă da, nu priviţi la următoare, că de curiozitate, m-am dus să văd şi ce activităţi are persoana, care a cerut şi...



Şi asta e cea mai plăcută, cea mai dătătoare de zâmbete. Auzi tu, Născut(ă)- normal, că doar nu naviga din căldura mamei lui/ei.