joi, 2 iunie 2011

S-a dus lumea de prăpastie şi oamenii-s prea laşi

Când vorbii oamenilor, despre frica mea, mi-au zis că mă agit prea mult pentru o lumânare. Poate, dar nu pentru lumânare sufeream, ci pentru gestul în sine. Cum să furi mă din cimitir? Cum?!
Când Sâmbătă pe Papagalu' l-a sunat nevasta, am crezut că nu ştie cum să-l ia acasă de acolo, d-aia i-a spus:
"vino acasă, cineva ne-a furat ...".
Aşa a crezut şi el, că-i o glumă nereuşită, aşa au crezut şi ceilalţi, chiar unii mi-au zis "nebune rude ai",
dar nu, soţia lui a insistat "vino măi nebunule, că mi-a zis Q" şi iar s-au uitat la mine, zicându-mi "tu ai văzut ceva, că tu mergi des?". N-am văzut, că merg, dar nu stau să fac inventarul la ce şi cum au decorat oamenii, dar am văzut ieri şi vă întreb pe voi acum.
Nu-i aşa că o cruce de marmură a dispărut de la locul ei, pentru că:
- nu s-a acomodat cu celelalte cruci?
- nu s-a integrat, printre castani?
- nu s-a simţit confortabil, într-un cimitir de ţară?
- sau pentru alte zeci de motive asemănătoare ?
Dacă vă trece prin cap, că au văzut-o, când au montat alte cruci, şi au venit mai apoi cu vreo maşină mai mare şi au luat-o, au şlefuit-o şi au revândut-o, vă înşelaţi, ca şi noi, dar um să furi mă şi cruceca din cimitir? Cum?!
M-am întrebat mereu, oare ce s-o ascunde în spatele crucii din poză (e o cruce d-aia veche, c ala  muzeul de istorie), de turtureau aceea, sau poate vreo alta, e mereu acolo?

8 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Imi este rusine ... Imi este rusine ca m-am maniat pentru mult mai putin !
Probabil ca a-ti face dreptate singur(a) este cea mai buna solutie a vremurilor pe care le traim.
Prinsi... Torturati... Batuti la talpi cu nuiaua si peste maini cu urzici... Smulse unghiile de la maini... Intepati in limba cu ace de croitorie incinse in foc...

Cris-Mary spunea...

O sa sune urat dar asta e .. o vorba de 'duh' din ardeal '' Trazni-iar!''

madMe spunea...

Deci nu pot să cred că s-a furat crucea, chiar s-a dus lumea de râpă... Doamne ferește!

Mihaeladm spunea...

Despre furtul de cruci din cimitir am mai auzit eu. Dar era vorba de cele din lemn, le luau pentru foc.
De cruci de marmura furate ... Doamne mare e gradina! inseamna ca au venit serios pe treaba, ca nu-i usor lucru sa scoti si sa cari o cruce de marmura! Si intr-adevar : ce-or face cu ea?

Fetita Junglei13 spunea...

@H.B- i-am prins,pe cei cu lumanarile, am reactionat si violent,dupa ce mi s-a spus detaliat"daca ştii dupa ce i-am luat, spune-mi" si i-am zis "dupa o lumanare" si-atunci,fara niciun pic de jena, mi-a zis "una mare, rosie, etc,etc".A doua zi i s-a explicat intai legal,direct din gura unei avocate si a treia zi,cand ingerii inca tronau pe scuter i s-a explicat si in termeni normali zilelor noastre.Mda, sunt prea mica,uneori,pentru a reactiona si fizic,dar apelez la altii (mda, ar trebui sa ma rusinez,dar n-o fac,merita si daca nu se potolesc,or sa mai primeasca).In cazul cruii,parerea mea si-a altora, au luat-o altii,care au montat alte cruci si au vazut ce si cum.

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris- Mary- suna exact cum trebuie
@madMe- cruce noua,nu de mult montata,in valoare de 18 milioane vechi
@Mihaeladm- au revândut-o,parerea noastra.O slefuiala, un aranjament si gata.

Lillee spunea...

Asta chiar ca a intrecut orice masura... nu am cuvinte.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- traim in societate/unde totul este destramat...ca sa citez o melodie mai veche,a celor de la Pacha Man.