vineri, 10 iunie 2011

Fb,idei şi realitate

Adevărul e că eu nu o să câştig niciodată aici.
De fapt, nici nu mai particip, dar las astea să privească poza cine o vrea..
Deschisei mail-ul şi...surpriză 1296 mail-uri, mă uitai la al treisprezecelea (dacă vreţi, fac şi un print screen) şi nu ştiu de ce, dar azi mă fură aşa o idee, să mă introduc şi eu.
Acum ,poza o pusei, de votat, dacă vreţi o puteţi face şi voi aici, că eu pe fb n-am la cine apela.
Acum, nu că v-aş impune sau v-aş mitui, dar dacă e să câştig măcar un acumulator, ca să dărâm miturile superstiţiilor cu 13 şi Marţi (asta din cauza nopţii mele de naştere), vă dau o bere, o licoare, vă arăt o poză cu moi, vă trimit o dudă, vă scot la o îngheţată, la un şotron, vă fac curat prin case, vă aduc sacoşele de la cumpărături, ţin de urât animalelor de companie sau mamelor voastre, când n-aveţi unde să le lăsaţi, vă plimb melcii, schimb apa la peşti, număr firele de praf, vă ofer alibi pentru prietenele voastre (acum am pierdut voturile feminine), mă urc pe soclul, unde era statuia Libertăţii (asta cam pică, cred că-i amenda mai mult, decât aparatul, dar mă urc repede) sau în funcţie de necesităţi şi posibilităţi, vedem noi, ce mai găsim.
Până negociem, dacă vreţi, nu că v-am înşirat eu cele de mai sus, mă puteţi vota aici, sau vă puteţi înscrie chiar voi.
Mulţumesc.
Cam aşa suna, dar am renunţat la concurs.
De ce nu câştigam niciodată? Pentru că:
 -n-am un cont de fb, precum oamenii normali.
- cred exact ce scrie în poza de mai jos:
- nu cred în fb şi alte reţele de socializare (eu am zis de ce am făcut contul acela şi de fapt, e refăcut)
- nu înţeleg oamenii, de umblă la setări şi îşi fac pozele confidenţiale (asta e bine, ştiu, dar aşteptaţi finalul) şi-apoi dau accept oricui (testat nu pe 3, nu pe 13, ci pe zeci de persoane, pe care le cunosc în viaţa de zi cu zi, dar care habar n-au că-s eu pe fb şi apoi şters din lista de "amici")
- nu înţeleg oamenii, ce imediat, ce văd că aveţi un prieten comun, îţi cer prietenia (puteam formula altfel, dar mă amuză expresia) şi insistă (aici nu mă refer la puştii din ziua de azi, ci la persoane cu mult trecute de 25 de ani)
Ştiu că trebuia să mai scriu ceva, dar am o discuţie interesantă pe mess.
Şi chiar nu vroiam să scriu despre subiectul aesta în seara asta.
Renunţai la concurs că nu vrusei "să mă înjure necunoscuţii" şi că "nu am vrut ca altcineva să-şi piardă ei 5000 de prieteni câştigaţi cu greu".

3 comentarii:

Mihaeladm spunea...

am incercat sa intru pe fb sa te votez, dar, ca de obicei, fb-ul ori mi se blocheaza el (asta e varianta fericita) ori imi blocheaza totul.
Vroiam sa te votez fiindca ma momisesi cu premiul de sotron, asta da raritate de premiu!

dinu roman spunea...

ce inseamna "pietricele ca ale lui Tom Degetel" ?

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- am renuntat,dar multumesc din suflet.Ieri o cunostinta a venit la mine si mi-a zis cum i-a scapat o colega de-a sotului,camera foto,si ca nu mai functioneaza.Aseara,cand am vazut mail-ul,am zis sa ma amuz si daca merge,bine,daca nu,asta e.
@Dinu Roman- "link-uri d eintoarcere catre aceasta pagina" :)