joi, 23 iunie 2011

Când e prea mult

Când făcui sondajul, legat de unghii, îl făcui aşa pentru mine, ca să văd ce fel de oameni citesc p-aici.
Şi mie îmi plac unghiile un pic mai mari, dar nu-i o nenorocire, dacă se rupe vreuna.
Şi mie îmi plac unghiile îngrijite, colorate/ vopsite.
Şi mie îmi plac, la unele femei, unghiile fanteziste.
Dar nu-mi plac unghiile cu pietricele multe şi vreo 13 culori, cu 13 modele, pe o singură unghie.
Şi mai ales, nu-mi plac unghiile ca acelea din imagine.
Sursa foto: furăciune de pe fb, de la un stilist protezist unghii.
Îmi poate răspunde şi mie cineva la întrebarea asta: cum poate să facă orice (gândiţi-vă la orice) având unghiile alea?
Şi întrebare pentru orrice bărbat se încumetă să răspundă: n-aveţi impresia că sunteţi cu Samantha, când doamna de lângă voi, deţine asemena unghii?
P.S- deţinătoarea unghiilor din imagine e o femeie frumoasă, n-am făcut referire la fizicul dânsei.

6 comentarii:

Monica spunea...

nici mie nu mi plac
mereu le asociez cu notiunea de vrajitoare
cat despre barbati = din ce cunosc eu, spun ca le plac unghiile mici si nu neaparat vopsite:P

Andra Dan spunea...

se poate face orice...am avut si lucrez si in domeniu. desi unele tipe le transforma in ceva ce nu trebuie, ele se vor a fi opere de arta in miniatura.

Lillee spunea...

Eu sunt de aceeasi parere cu tine. Imi plac unghiile lungi dar patrate si in niciun caz cu o mie de culori si pietricele.
Unghiile din imagine? Nosferatu ar fi invidios... Alea pot fi considerata arme albe. Harsst iti ia beregata...

Mihaeladm spunea...

Pfff, de-un prost gust ... daca te uiti Aia e o mana urata oricum, deci nu mai era nevoie sa o puna si in evidenta. Sunt critica la capitolul asta, ca si eu am maini urate, deci imi permit sa zic. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Monica- asa stiam si eu,dar am ajuns si la o alta concluzie "femeile participa nonstop la un concurs cu alte femei,nu se fac neaparat frumoase pentru ele"
@Danube Daughter- merci de popas. Stiu ca se pot face inclusiv basoreliefe cu delfini,dar totusi,ce-i prea mult strica.
@Lillee- ale mele, daca-s patrate, o ieie la fuga :)),asa ca-s un pic rotunjite, cand sunt lungi.Aaaa, azi mi s-a rupt o unghie si le-am taiat asa, una mare,una mica, una mare,una mica, pana am ajuns acasa, si-am zis ca-i o noua moda :))
@Mihaeladm- si eu am niste manute :))De fapt picioarele sunt maini si mainile niste accesorii.

Diana spunea...

Eu nu înțeleg cum nu își scot ochii cu ele când se machiază. :lol: