luni, 20 august 2012

Obiecte găsite

     Dacă ai uitat aşa ceva, pe una dintre stâncile Ceahlăului (stâncă, pe care nu se-aventura oricine, tocmai d-aia, probabil nu a fost găsită de altcineva)




poţi să îţi cauţi branţurile rupte şi restul gunoaielor, într-un coş de gunoi, la Cabana Izvorul Muntelui! Abia apoi, mă poţi căuta să îţi restitui piatra.
    În schimb, dacă ai pierdut un inel de argint, la Cabana Bicaz Baraj, ţi-l pot restitui.
    Dacă ai pierdut o pereche de ochelari de soare, negri, la  Dochia, i-ai de la CD, nu port ochelari de soare, aşa că-i cedez.
     Dacă ai pierdut o pereche de ochelari de soare, gen cei ai lui Elvis, pe marginea unui pârâu de munte, din Ceahlău, ia-i tot de la CD. Motivele sunt mai sus.
     Dacă ţi-ai uitat gelul de duş, Dove, la campingul Teleki din Sovata, sper că-l găseşti tot acolo, l-am lăsat neatins.
     Dacă ai pierdut un urs de pluş, mărişor, împreună cu o mitralieră, la una dintre mesele, din faţa Cabanei cu Mesteceni, de la Baia de Fier, mergi la Ionuţ, i le-am lăsat lui.
     Aaaa, nu-i cunoşti, nu-i bai. Şi eu i-am dat bricheta seara lui Ionuţ, după ce mi l-a arătat pe tatăl lui şi mi-a promis că mi-o returnează. S-a făcut dimineaţă, am vizitat şi tot n-a returnat-o, dar l-am recunoscut, când mi-am luat o cafea si l-am întrebat zâmbind:
"-nu trebuia să-mi returnezi o brichetă, aseară?
- Ba, dar e la Ileana.
- Aha, sa-i spui c-am întrebat de ea şi-am zis că e o neruşinată".
    Habar n-am cine e acea Ileana, dar se pare că trebuia să ştiu. În locul brichetei mele, am primit o alta de la BauMix, care are inclusiv fisă pentru cărucioarele de la hipermarketuri.
    Ştiu, sunt o norocoasă, găsesc obiecte pierdute.

Niciun comentariu: